LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uon meest klantvriendelijk pfff
uon meest klantvriendelijk pfff
ik zit met ee probleem met nuon en na zoveel telefoontjes ben ik nu gewoon radeloos nuon mag alles doen en ik moet het allemaal maar slikken ik kan het gehele probleem wel opschrijven maar het komt hier op neer zij hebben een fout gemaakt en ik heb niet goed op gelet ik moet dus nog een bedrag na betalen dat is ok het klopt heb dus voor het bedag weat ik moet na betalen een regeling getroffen en ik dacht dat ik dat gewoon per acceptgiro kon laten doen maar nee moet per automatische incasso aangezien ik hier een aantal jaren geleden al problemen mee heb gehad wilde ik dit niet maar ik had geen keus of een automatische incasso of het gehele bedrag ineens betalen dus ik een regeling getroffen en een rekeningnummer op gegeven blijkt dus dat ze ook mijn termijn bedrag wat normaal per acceptgiro ging in de automatische incasso hebben gedaan en zeggen ze dat dit de normale gang van zaken is terwijl mij dat niet gezegt is en ik het mooi van elkaar gescheide wilde houden nu is mijn vraag of iemand weet waar ik hulp kan krijgen om een klacht in te dienen tegen nuon en dat er ook daatwerkelijk wat mee gedaan word het kan toch niet zo zijn dat ze hun klanten die normaal altijd netjes op tijd betalen nu behandelen als wanbetaler ik ben echt zeer aangeslagen door dit alles wie heeft er informatie voor mij bij voorbaat dank
Re: uon meest klantvriendelijk pfff
Je zegt gewoon, nadat de regeling beindigd is, de automatische incasso weer op en dient een klacht in bij www.dte.nl . Niet dat dit direct effect heeft maar dan krijgen ze tenminste een idee hoe een monopolist met zijn klanten omgaat.