LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vast contract

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
noravanraaphorst

vast contract

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

Hoe kom ik van mijn vaste contract af bij Essent. Dit zonder extra kosten natuurlijk.
Ik wil niet direct naar een andere leverancier maar wel van mijn vast contract af. Om zodoende ook van de lagere energiekosten te profiteren.

Shine

Re: vast contract

Ongelezen bericht door Shine »

Hooguit door naar een andere leverancier over te stappen en aldaar een vast contract aan te gaan. Want pas dan is de nieuwe leverancier genegen uw boetekosten te vergoeden. (let in dat geval wel even goed op welke leverancier die kosten vergoed en laat u hierover informeren)
In alle andere gevallen: Pech, u hebt misgegokt. U bent een vast contract bij Essent aangegaan. Mogelijk hebt u al geprofiteerd van lagere kosten omdat de prijs van gas en elektra dit jaar behoorlijk zijn gedaald maar in de jaren daarvoor behoorlijk gestegen.
Zo werkt dat als u vaste contracten aangaat. U kunt niet steeds op de eerste rang willen zitten zonder daarvoor te bloeden oftewel de consequenties te dragen.

Gesloten