LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vastrecht evides

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
abcd1978

vastrecht evides

Ongelezen bericht door abcd1978 »

beste forumleden,

ik heb een eindafrekening gehad van evides en ze willen mij het vastrecht laten betalen vanaf het moment dat ik het huurcontract heb getekend (2008) dit terwijl ik pas in 2010 een leveringscontract met hun heb getekend.
Dit kwam omdat ik in eerste instantie wilde emigreren in 2008 en dat is niet gelukt, ik heb dus pas in 2010 gebruik gemaakt van de diensten van evides.
Weten jullie hoe het zit, moet ik vastrecht betalen vanaf het moment dat ik een contract teken met evides of zoals evides beweert vanaf het moment dat ik het huurcontract tekende.

graag uw reacties en alvast bedankt

Arnette88

Re: vastrecht evides

Ongelezen bericht door Arnette88 »

Heb je in de tussentijd dan geen gebruik gemaakt van stromend water?

h@rm@n

Ongelezen bericht door h@rm@n »

Op het moment dat er een meter/aansluiting in een pand is gemaakt, is er vastrecht verplicht. In jouw situatie met een huurwoning is er volgens mij vanaf het moment dat je het huurcontract getekend hebt vastrecht verschuldigd. Had je dit overigens met je elektriciteit en gasaansluiting (huurcontract in 2008 getekend en in 2010 een leveringscontract aangegaan) ook gedaan dan was hoogst waarschijnlijk de E/G aansluiting afgesloten geworden.
Hoe is dit verlopen?

abcd1978

Ongelezen bericht door abcd1978 »

beste forumleden.

bedankt voor jullie reacties.

Gesloten