| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vergoeding bij vaste prijs contract Nuon
-
makkieonline
Vergoeding bij vaste prijs contract Nuon
Hallo allemaal
Via dit forum wil ik een ieder vragen te reageren die te maken heeft met het niet (of wellicht wel) uitbetalen van de aanmeldingsvergoeding die Nuon in het vooruitzicht stelt wanneer je voor een leveringsproduct een vaste periode (contract) afspreekt. Men beloofde mij € 55 per product, dus in totaal € 110 te vergoeden per de ingangsdatum van het contract. Nu drie maanden later en vele telefoontjes en mails later is het nog niet ontvangen.
Wie heeft dit probleem nog meer?
Hoor graag van jullie!
Via dit forum wil ik een ieder vragen te reageren die te maken heeft met het niet (of wellicht wel) uitbetalen van de aanmeldingsvergoeding die Nuon in het vooruitzicht stelt wanneer je voor een leveringsproduct een vaste periode (contract) afspreekt. Men beloofde mij € 55 per product, dus in totaal € 110 te vergoeden per de ingangsdatum van het contract. Nu drie maanden later en vele telefoontjes en mails later is het nog niet ontvangen.
Wie heeft dit probleem nog meer?
Hoor graag van jullie!
-
De medewerker
Re: Vergoeding bij vaste prijs contract Nuon
Beste Makkieonline,
Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de aanmeldingsvergoeding.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u een toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen ? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de aanmeldingsvergoeding.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u een toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen ? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Even een vraag ,is er een fusie tussen Essent en Nuon?
-
tjoektjoek
Nog niet... we wachten in "spanning" af 
Nou tjoektjoek,ik leef helemaal met ..WE.. mee,weet wat het is om in spanning af te wachten .Wilde overstappen naar Essent maar iemand vertelde me dat Es.samen was gegaan met Nuon.Kan er zelf niets over vinden.Nu lijk jij me wel zo slim om mij daar een antwoord op te kunnen geven. 
Essent en Nuon willen fuseren. Dit is ook bekend gemaakt. Deze fusie moet echter nog door de grote keuringscommissie en daar ligt nog een zware pil. Kortom, ze zijn nog niet gefuseerd.
Even googlen en je wordt vanzelf wijzer hoe de daadwerkelijke stand van zaken is.
Overstappen naar Essent kun je dus gerust. Dan zit je ook bij Essent en niet bij Nuon of Nusent.
Even googlen en je wordt vanzelf wijzer hoe de daadwerkelijke stand van zaken is.
Overstappen naar Essent kun je dus gerust. Dan zit je ook bij Essent en niet bij Nuon of Nusent.
Betrof het hier dan een leveranciersswitch of alléén een verhuisaanmelding?(..) aanmeldingsvergoeding...
-
tjoektjoek
@ Nita
Nou, wat je is verteld is niet juist. Essent en Nuon zijn nu nog gewoon concurenten. Immers, als iedereen die nu naar Essent zou willen naar Nuon wordt doorgewezen en iedereen die naar Nuon wil inderdaad naar Nuon gaat, dan groeit Nuon en krimpt Essent. Dan is een fusie niet meer nodig, want dan neemt Nuon Essent gewoon over
(of andersom, verwissel dan de bedrijfsnamen)
Voor zover ik weet is er alleen nog maar een fusiebedrijf NuSent dat alles voor de fusie aan het regelen is. De daadwerkelijke fusie is er nog zeker niet. Als die een feit is of het duidelijk is dat het een feit gaat worden ga je dit zeker nog groots in de media terug zien denk ik.
Nou, wat je is verteld is niet juist. Essent en Nuon zijn nu nog gewoon concurenten. Immers, als iedereen die nu naar Essent zou willen naar Nuon wordt doorgewezen en iedereen die naar Nuon wil inderdaad naar Nuon gaat, dan groeit Nuon en krimpt Essent. Dan is een fusie niet meer nodig, want dan neemt Nuon Essent gewoon over
Voor zover ik weet is er alleen nog maar een fusiebedrijf NuSent dat alles voor de fusie aan het regelen is. De daadwerkelijke fusie is er nog zeker niet. Als die een feit is of het duidelijk is dat het een feit gaat worden ga je dit zeker nog groots in de media terug zien denk ik.
Zie je wel,wist dat je slim was.Bedankt voor de uitleg.Heb me nooit bezig gehouden met deze materie,tot ik een probleem kreeg met een energiebedrijf.Wil overstappen,maar wil me wel een beetje indekken voor problemen in de toekomst.Bij Essent nooit een probleem gehad met afrekeningen of andezijds, met electriciteit.Over Nuon Lees ik niet veel positiefs. Vandaar.Stap over naar Essent.
Laatst gewijzigd door Nita op 20 jun 2007 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Shine,heb zitten googelen maar kon niets vinden.Bedankt nog.VR.GR.
-
tjoektjoek
@ Nita
Nou, je maakt me wel aan het blozen hoor
Maar graag gedaan hoor.
Ik zit zelf ook bij Essent en ach, ik verwacht bij een fusie eigenlijk niet zoveel problemen (afkloppen). Ik blijf gewoon mijn eigen standen bijhouden en zie de eerste jaarafrekening na de fusie wel tegemoet.
Nou, je maakt me wel aan het blozen hoor
Maar graag gedaan hoor.
Ik zit zelf ook bij Essent en ach, ik verwacht bij een fusie eigenlijk niet zoveel problemen (afkloppen). Ik blijf gewoon mijn eigen standen bijhouden en zie de eerste jaarafrekening na de fusie wel tegemoet.
-
makkieonline
Reactie voor de medewerker inzake item door makkieonline
Dit nummer kan ik u niet geven, ik heb alleen nog maar een bevestiging ontvangen van mijn aanmelding. Mailt u even de gegevens waar ik u kan bereiken op [email protected]
Met excuses voor de verlate reactie
Dit nummer kan ik u niet geven, ik heb alleen nog maar een bevestiging ontvangen van mijn aanmelding. Mailt u even de gegevens waar ik u kan bereiken op [email protected]
Met excuses voor de verlate reactie