Nuon heeft de tarieven voor energie en gas flink verhoogd voor komend jaar. Ik heb hierover persoonlijk nog geen bericht gehad.
op de website van Nuon kom ik dit tegen:
"In januari 2009 krijgt u van Nuon een brief. Daarin zal staan wat de nieuwe tarieven voor u persoonlijk betekenen."
Is het dan te laat om over te stappen?
Grt,
D@ni
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhoging Nuon
Re: Verhoging Nuon
Dat is een goeie vraag. Ik denk als wij nu nog over kunnen stappen dat dat veel mensen gaan doen. Wie o wie kan ons antwoord geven?
Wat een stelletje h*fters bij nuon, waarom niet gewoon in september al een overzicht van de prijzen?
Meestal is het 3 maand opzegtermijn..... dus... wij zitten weer een jaar lang vast aan een dure leverancier van electra en gas.
Wat een stelletje h*fters bij nuon, waarom niet gewoon in september al een overzicht van de prijzen?
Meestal is het 3 maand opzegtermijn..... dus... wij zitten weer een jaar lang vast aan een dure leverancier van electra en gas.
Niet alleen Nuoin zal de prijzen van levering verhogen, maar menig leverancier zal dat gaan doen.
Ik zit bij een andere leverancier en weet de nieuwe prijzen ook nog niet.
Essent (niet mijn leverancier) heeft haar nieuwe prijzen ook nog maar sinds enkele dagen op haar website bekend gemaakt. Klanten van Essent hebben ook nog geen schrijven ontvangen. Sterker nog er staat daar letterlijk:
Op dit moment is het vergelijken ook nog niet echt te doen omdat nog niet alle nieuwe prijzen bij iedere leverancier bekend zijn.
Hoppah, Nuon krijgt weer 'stelletje hufters' over zich heen. De prijspeilingloopt van mei t/m oktober. Zij alsook de andere leveranciers kunnen u in september dus nog niet informeren wat de prijzen miv januari zal zijn. Kortom, er wordt weer voorbarig en onterecht hard gevloekt naar een leverancier.Wat een stelletje h*fters bij nuon, waarom niet gewoon in september al een overzicht van de prijzen?
Ik zit bij een andere leverancier en weet de nieuwe prijzen ook nog niet.
Essent (niet mijn leverancier) heeft haar nieuwe prijzen ook nog maar sinds enkele dagen op haar website bekend gemaakt. Klanten van Essent hebben ook nog geen schrijven ontvangen. Sterker nog er staat daar letterlijk:
en dit zie je bij alle leveranciers. Ze wachten op het eerste schaap en dan volgen er meer met de bekendmaking van hun nieuwe leveringsprijzen.Essent wijzigt per 1 januari 2009 de leveringsprijs van gas en elektriciteit voor haar particuliere en zakelijke klanten. Onderstaand vindt u alvast de nieuwe energietarieven. In januari 2009 informeert Essent al haar klanten persoonlijk via brief of e-mail over de nieuwe tarieven. Heeft u in het verleden gekozen voor een vaste prijs met Essent ZekerheidsGarantie? Dan blijft uw tarief ongewijzigd.
Op dit moment is het vergelijken ook nog niet echt te doen omdat nog niet alle nieuwe prijzen bij iedere leverancier bekend zijn.
ik zit bij essent ,heb in okt mijn jaarafrekening gehad betaalde 175euro per maand voor gas en electra kreeg 95 euro terug maar mijn voorschot hebben ze op 212 gezet 38 euro meer in november al mijn nieuwe voorschot al betaald gaat in januari nog eens met 8% omhoog .mijn contract liep tot 12 dec en je kan 1mnd van tevoren opzeggen.Heb in okt gelijk opgezegt .Nu kreeg ik mijn eindafrekening van 1mnd 55euro heb ik te weinig betaald,dus dat komt nog bij die 212euro die ik al voor nov betaald heb.Het is van de gekke.Maar je kan tussentijds ook overstappen,meestal betaald je nieuwe leverancier je boete