LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhuizing 2003

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Taygra1

verhuizing 2003

Ongelezen bericht door Taygra1 »

Geachte redactie.Ik ben verhuist in mei 2003 heeft dit door gegeven aan Essent maar deze blijven doodgemoedereert de rekeningen van het verlaten pand sturen en nu zelfs met boetes erop k`heb weer telf gereageerd en zij beweren dat ik het gewoon moet betalen.Nu heb ik van 2003 het teveel in rekening gebrachte bedrag terug gehad,maar nu sturen ze opnieuw rekeningen.En steeds als ik daar over opbel wordt mij verzekerd dat ze het in orde zullen maken maar er wordt mij ook verteld dat ze het niet uit hun systeem kunnen halen en als ik niet betaald dat ze dan mijn nieuwe aansluiting af sluiten,maar dat gaat helemaal niet want ik zit in een serviceflat en daar betalen we gezamelijk de rekeningen,Wat moet ik hier nu mee aanvangen,ik ben AOWer dus miniumloon en kan daar dus geen dubbele rekeningen van betalen,kunt u mij hier advies in geven dat zou ik zeer op prijs stellen Mvrgr G.Heubel:D

Ron 2

Re: verhuizing 2003

Ongelezen bericht door Ron 2 »

maar dat gaat helemaal niet want ik zit in een serviceflat en daar betalen we gezamelijk de rekeningen
Dat geeft al aan dat u mensen aan de telefoon krijgt die niet weten waar ze mee bezig zijn.
In uw vorige woning woont denk ik toch ook weer een nieuwe bewoner?
Misschien kunt u door een huurcontract van uw nieuwe woning of een uittreksel van de burgerlijke stand aantonen dat u verhuisd bent.
Of misschien heeft u van de verhuurder van de vorige woning een rapport gekregen van de eindinspectie bij de oplevering van de woning toen u er uit ging, het is niet ongebruikelijk dat de opzichter daar ook de meterstanden op noteert.
Alles wat u kunt vinden kopieert u dan en stuurt u aangetekend aan Essent.
Volgens mij hebben ze dan geen poot om op te staan en afsluiten kunnen ze u niet als ze daardoor het hele blok met servicewoningen moeten afsluiten.

Misschien kan de beheerder van deze woningen u ook adviseren?

Gast

Re: verhuizing 2003

Ongelezen bericht door Gast »

Neem eens contact op met de Consumentenbond. Misschien helpt dat. Of kijk op http://www.consumentenbond.nl

Gesloten