| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkeerde meterstanden doorgegeven
Re: Verkeerde meterstanden doorgegeven
Niet een telefoontje maar schriftelijk doen, foto meezenden en dan komt het hopelijk wel goed.
-
renewouters
- Berichten: 3488
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Verkeerde meterstanden doorgegeven
Heb je niets moeten ondertekenen na het plaatsen van de nieuwe meter?
Re: Verkeerde meterstanden doorgegeven
Maar je tekent toch voor de standen van je oude meter? Tenminste, dat heb ik wel gedaan toen die vervangen werd.
Je hebt gelijk dat je verbruik dan plots ongeloofwaardig hoog zou zijn maar het probleem ligt nu bij jou. Ik hoop voor jou dat dit goed afloopt maar in meterstanden Nederland gaat er nog wel eens wat mis . . .
Je hebt gelijk dat je verbruik dan plots ongeloofwaardig hoog zou zijn maar het probleem ligt nu bij jou. Ik hoop voor jou dat dit goed afloopt maar in meterstanden Nederland gaat er nog wel eens wat mis . . .
-
renewouters
- Berichten: 3488
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Verkeerde meterstanden doorgegeven
Niet alleen in Nederland hoorHarm.calc schreef:maar in meterstanden Nederland gaat er nog wel eens wat mis . . .
