LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkooppraatjes

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
rufus

Verkooppraatjes

Ongelezen bericht door rufus »

Ze bellen en geven aan hoeveel % je kan besparen, maar ze kunnen
niet aangeven hoeveel je daadwerkelijk moet gaan betalen ! Terwijl
als je toestemt er toch echt aan vast zit.

Op de vraag hoe ze hun voordeel berekenen:

" Op basis van een standaard 4 persoons huishouden " natuurlijk meteen
gevraagd hoe het zit als je daar niet binnen valt, toen was de Meneer
van Durion aan de lijn een minuut stil er vervolgde weer met de intro
van zijn verkooppraatje.

Mijns inziens:

Een gewaarschuwd man telt voor twee.

Rufus

Re: Verkooppraatjes

Ongelezen bericht door Rufus »

DURION

Jacqueline 1

Ongelezen bericht door Jacqueline 1 »

Reactie op "verkooppraatjes" Durion:
Onze energierekening is nadat wij de energie bij Duriopn afnemen wel gezakt. Het duurt echter nu al meer dan een half jaar eer Durion het voor elkaar heeft de tveel betaalde bijna 300 euro op onze rekening te storten. 9 maal gebeld, en 1 maal geschreven waarop geen antwoord. :evil:
Is de rekening door ons een keer niet op tijd betaald, zijn ze er als de kippen bij om een b riefje te sturen. :evil:

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ik ben wel eens geconfronteerd met een "agressieve" verkoopgesprek op mijn mobieltje, of ik in de aankomende 5 minuten maar wilde beslissen of ik "tot" 20% korting op mijn stroomrekening wilde en kans zou maken op een jaar gratis.... Let op woorden als "tot" en "kan"... die vertellen je al dat dat niet zo zal zijn...

uiteraard geen interesse, ik beslis niet binnen 5 minuten zonder navraag te doen of via internet het één en ander uit te zoeken. Meneer had na mijn "geen interesse" ook snel het gesprek beeindigd. Ik kan alleen maar zeggen voor anderen, stem nooit toe in een telefonisch gesprek, zeker niet degenen die te snel praten om namen en zelfs de bedrijfsnaam niet meer te kunnen horen.... je kan er voor de volle 100% vanuit gaan dat je ernstig belazerd word dan.

Gesloten