LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verschrikkelijke eindafrekening deel 2

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
rjd

verschrikkelijke eindafrekening deel 2

Ongelezen bericht door rjd »

Nadat ik een week geleden een bericht hier had achter gelaten, werd ik door energie nl ( de nederlandse energie maatschapij ) gevraagt mijn gegevens door te geven. Er zou dan binnen 5 werkdagen contact met mij worden op genomen. Dat heb ik ook gedaan ook de mailtjes die ik van de makelaar en van de huidige bewoners heb gekregen, heb ik doorgestuurd. we zijn inmiddels 5 werkdagen verder, maar nog niemand heeft contact opgenomen. De enige reactie die ik heb gekregen was op een eerdere klacht, met als antwoord dat ik te laat was, overgens een kopie van een eerder verstuurd bericht van de NEM. Ik heb nooit een verhuis pakket gekregen zoals zij dat zo mooi schrijven, en via de telefoon was mij duidelijk te verstaan gegeven dat de Nieuwe bewoners dat moesten doen. NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPIJ neem je verantwoordelijkheden op... IK heb niets te maken met netbeheerders of nieuwe leveranciers op mijn oude adres, ik heb met jullie te maken. U en UW bedrijf zijn verantwoordelijk voor een accurate rekening dan wel afrekening. Waar het nu op lijkt is een onwettige verrijking :twisted: , en dat is bij wet verboden. gegroet.

rjd

Re: verschrikkelijke eindafrekening deel 2

Ongelezen bericht door rjd »

Nog een kleine opmerking NEM, was die brief nog een reactie op mijn klacht van 22-februari 2010 ??? dat zijn wel hele lange 5 werkdagen als je pas op 1 april reageerd, Oh, het was een grapje, en dan nog 13 dagen om het te versturen.

Neem maar van mij aan dat het niet leuk is ....
Ik slaap er soms slecht van, en mijn maag is al een paar keer overstuur geweest.
Bedankt NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPIJ.

Gesloten