LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vitens
-
vitens
ik heb een vraag over vitens ik heb op +-4juni een rekening gekregen van vitens of ik 229,89 over wilde maken en dat heb ik ook gedaan .maar nu komt het hierna kreeg ik via vitens nog een incasso brief in de bus met een rekening van 269,15 die heb ik toen ook betaald .,maar ik wil dat incasso bedrag weer terug hebben gestort op mijn rekening ik heb al velemalen gemailt en gebeld .,tot ik eindelijk een contact persoon aan de veren kreeg en die bloofde mij het bedrag overtemaken .maar dat is ook alweer een paar maand geleden en ik heb nogsteeds niks ontvangen.en op mail reageren ze al helemaal niet meer op wie kan mij hier bij helpen.
Re: vitens
En ik heb betaald zeg je. Waarvoor heb je dan betaald? Achterstand of zomaar? Een beetje vaag.
-
nee ik kwam er later achter dat die incasso van vitens was
Hoi Robert, je geeft aan op 4 juni zal wel 2005 zijn een rekening betaald te hebben. En nu komt er een ander in januari. Terug vragen over die lange tijd dacht het niet. Is er niet iets meer aan de hand?
Oke maar ik bedoel, normaal krijg je iedere maand een rekening van Vitens. Jij niet dan? Waarom krijg jij dan een incasso van Vitens?
Ik heb juist nog geld van hun tegoed, maar daar hoor ik ook niks meer over. Het is daar al net zo'n zooitje als bij de meeste energiebedrijven.
Ik heb juist nog geld van hun tegoed, maar daar hoor ik ook niks meer over. Het is daar al net zo'n zooitje als bij de meeste energiebedrijven.
-
ik heb toen perongeluk die rekening van het incasso bureau ook betaald en die wil ik weer terug hebben daarom
-
zij hebben zelf wel toe gegeven dat die eerste rekening al betaald was .en daarna kreeg ik pas die brief van de incasso.dat hoorde ik pas na de tijd en dat geld van de incasso wil ik terug hebben
-
dit was trouwens een jaar afrekening
-
nee ronald die kreeg ik al een paar dagen na de tijd toen ik de rekening van vitens al betaald had
Hoi robert. Als er een dubbele betaling is geweest zoals je zegt dan zal vitens dit moeten terughalen. Met hun is het contract en niet met een ander zij zijn verantwoordelijk.
Oh zo! Ja, bij ons wordt sinds vorig jaar het water geleverd door Vitens ipv Nuon. Nu betalen wij er hier zo in onze buurt zo'n circa 15 à 16 euro per maand voor. Bij mij ook via een automatische incasso en hebben ze de maanden okt, nov, dec, mooi ff € 60 afgehouden en heb daar ook over gebelt. Klopte ook niet volgens hen en ze zouden het gaan uitzoeken. Nou, ik heb nog niks gehoord en inmiddels is er voor deze maand weer gewoon de € 15,90 afgehouden. Dus ra, ra, ra?
-
ik zou het anders zeggen .,ik heb de rekening van vitens gekregen 04 juni 2005 en van de incasso op 17 juni toen hat vitens mijn geld al op hun rekening staan zijden hun.en die incasso kosten zou ik terug krijgen .,moet ik nog steeds ontvangen.,ik hoop dat jullie hier nu een beetje op de hoogte zijn.
Ja ik snap het! Nu maar afwachten wanneer je het terug krijgt dan.
Nog een tip vitens heeft het water over genomen van nuon in mijn geval. maar dat klopt nog voor geen meter. Ik kreeg een accept giro binnen waar mijn naam nog niet eens goed op stond aangevuld met een rekening nummer die al 5 jaar niet meer bestaat. dus bij deze gasten niets automatisch maar laat ze de giro sturen.
-
ja g7 ik heb ook al gebeld met transfair incassodienst .met de vraag wanneer ik mijn geld kreeg ,dat kon ik beter niet vragen.,die zijden tegen mij dat ik contct op moest nemen met vitens en dus weer vitens gebeld 20euro later kreeg ik iemand aan de telefoon .jij raat het al de verkeerde contact persoon en toen geprobeert met de email een paar keer een reactie gehat .,ja meneer wij maken het over en ik heb nog niks ontvangen
-
ronald dat doe ik sindskort ook alleen de huur en de verzekering doe ik automatiesen voor de rest niks
Ja hier ook Ronald, maar ik heb nooit de keus gehad hoe te betalen, omdat ik via Nuon altijd al automatisch en zonder problemen betaalde. Ik zou natuurlijk wel de automatische opdracht in kunnen trekken.
"Maar als ik zo'n rekening als Robert zou krijgen, zou ik toch wel eerst mijn eigen administratie er op nazien, voordat ik betaalde.
"Maar als ik zo'n rekening als Robert zou krijgen, zou ik toch wel eerst mijn eigen administratie er op nazien, voordat ik betaalde.
-
dat zou wel kunnen maar vitens moet mij gewoon dat bedrag van transfair terug betalen
Nou Robert, ik heb ook 2 x in de wacht gehangen bij hun en 2 x een mail gestuurd met mijn vraag en klacht, maar tot op heden nog geen mail terug gehad. Zelfs geen bevestiging dat ze mijn mail hebben ontvangen. Dus vragen of klagen via de mail, heeft ook weinig nut.
De laatste keer (3e keer dus) kreeg ik wel iemand aan de telefoon en die hebben mij beloofd, dat ze het uit zouden zoeken. Inmiddels ruim 4 weken geleden. Nu, daar heb ik ook nog nooit iets van terug gehoord.
De laatste keer (3e keer dus) kreeg ik wel iemand aan de telefoon en die hebben mij beloofd, dat ze het uit zouden zoeken. Inmiddels ruim 4 weken geleden. Nu, daar heb ik ook nog nooit iets van terug gehoord.