[bOp 15 okt. 2005 Hydron een bericht verstuurd van mijn verhuizing en de meter stand doorgegeven.
Nu, maart 2007 ontvang ik van deurwaarder Willemse te Utrecht een schrijven dat ik nog mijn rekening over 2006 moet betalen. Veel gebeld met Vitens. Het enige antwoord dat ik krijg is "wij hebben het uit handen gegeven". Ik zou niet afgemeld hebben. Gelukkig heeft gas en electra wel mijn brief ontvangen. In alle redelijkheid, waarom zou ik gas en electra afzeggen en water niet. Ik heb het gevoel dat hier misbruik wordt gemaakt van angst. Deurwaarder Willemse wil niets accepteren, zoals b.v. inschrijf document gemeente, bewijs nieuwe huisbaas, bewijs oude huisbaas, bewijs dat na mijn vertrek de woning meteen aan een ander is verhuurd, bewijs dat gas en electra wel een afschrijven hebben gehad. Waar zijn mijn rechten !!!!! Wat moet ik doen?[/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vitens
-
Chanmaster
Re: Vitens
Ga met uw verhaal naar het bureau voor rechtshulp!
Re: Vitens
Kan ook via de geschillencommissie waar Vitens bij is aangesloten. Had ook een akkefietje met hun waar (helaas) de geschillencommissie voor nodig was om het op te lossen.
Geschillencommissie energie & water
Postbus 90600
2509LN Den Haag
Succes !
Geschillencommissie energie & water
Postbus 90600
2509LN Den Haag
Succes !