Op 14 April 2007 was het dan zover. Ik had na lang wikken en wegen besloten de overstap te wagen van Essent naar Nuon. Vele negatieve verhalen over dit soort overstappen deden me huiveren, maar ik dacht "het zal wel meevallen". Niets is minder waar! De betreffende Voordeelactie zou mij bij een overstap 2x € 55,-(Gas + Electriciteit)= € 110,- opleveren en dus op mijn rekening bijgeschreven worden...U voelt hem al aankomen..Het is heden 21 Juli, maar na talloze telefoontjes, wachten, doorverbonden worden, e-mails naar de intermediair(gas-licht.com), is het nog altijd niet gelukt bij NUON om dit flutbedrag over te maken. Vanzelfsprekend komen de betalingsherinneringen van NUON aan mij telkenmale wél netjes op tijd en wordt er dringend gewezen op een strikte betaling, want anders zullen er Incassokosten volgen en tenslotte zelfs afsluiting!!! Natuurlijk gelden deze
" vergeldingsmaatregelen" alleen maar eenzijdig..Deze walgelijke regentenmentaliteit bewijst maar weer eens dat de eenzame consument is overgeleverd aan de grillen van deze arrogante energiespeler...Intussen rest mij niets anders dan netjes mijn rekeningen te betalen en zal ik voor hetgeen wat mij volgens overeenkomst toekomt, door moeten zeuren tot ik het moede hoofd in de schoot leg, vanwege alle energie (!) en moeite...SCHANDE NUON!!! [/quote]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voordeel actie
Re: Voordeel actie
Heeft U alles uitgeprint wat daar stond als bewijs?
Ook gratis mailen met Nuon kan.
Het zou kunnen dat ze het verrekenen met de maandtermijnen, en gezien de prijzen in April (nu lager) zouden ze het wel eens verrekend kunnen hebben in de maandbedragen!
Mail naar Nuon, blijf netjes en vriendelijk, want ze hebben al genoeg boze klanten, en laat het antwoord na de gebruikelijke We hebben ontvangen hier weten! Wel Uw registratie nummer vermelden!
Bel nooit, dure 0900 en je hebt geen enkel bewijs als ze iets beloven, mail steeds met reactie op, dus niet telkens nieuwe, want hoe langer de mail, des te eerder ze zien dat ze nu aktie moeten ondernemen, na meerdere reactie's een erg lange betekend daar doorsturen naar deskundige, die meer weet en kan dan gemiddeld.
Ik had helaas ooit de Directeur Consumenten nodig....
Maar het werd wel opgelost, dus hou ons op de hoogte,bel niet en mail!
Ook gratis mailen met Nuon kan.
Het zou kunnen dat ze het verrekenen met de maandtermijnen, en gezien de prijzen in April (nu lager) zouden ze het wel eens verrekend kunnen hebben in de maandbedragen!
Mail naar Nuon, blijf netjes en vriendelijk, want ze hebben al genoeg boze klanten, en laat het antwoord na de gebruikelijke We hebben ontvangen hier weten! Wel Uw registratie nummer vermelden!
Bel nooit, dure 0900 en je hebt geen enkel bewijs als ze iets beloven, mail steeds met reactie op, dus niet telkens nieuwe, want hoe langer de mail, des te eerder ze zien dat ze nu aktie moeten ondernemen, na meerdere reactie's een erg lange betekend daar doorsturen naar deskundige, die meer weet en kan dan gemiddeld.
Ik had helaas ooit de Directeur Consumenten nodig....
Maar het werd wel opgelost, dus hou ons op de hoogte,bel niet en mail!