LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Voordelige" automatische incasso E.ON (NRE)

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jacob1977

"Voordelige" automatische incasso E.ON (NRE)

Ongelezen bericht door jacob1977 »

Krijg je een overzicht van de nieuwe tarieven en je nieuwe voorschot, wordt je in hezelfde bericht vrijwel verplicht om over te gaan op een automatische incasso.

Een stel mooie antwoordkaartjes erbij waarbij je zogenaamd 12 euro excl. BTW per jaar kan besparen door over te gaan op automatische incasso. Dit i.p.v. de huidige betaling via acceptgirokaart, waar je nu spontaan 1,19 euro voor moet gaan betalen.

Schandalig als je het mij vraagt...

jsp

Re: "Voordelige" automatische incasso E.ON (NRE)

Ongelezen bericht door jsp »

Over automatische incasso van de huur of de hypotheek hoor ik nooit iemand klagen. Waarom zo'n gejammer als een energiebedrijf dat ook doet?

Overigens ben ik van mening dat wie kan posten op een forum, ook in staat moet zijn om te internetbankieren. Ongewenste of onterechte incasso's zijn dan met 1 druk op de knop te storneren. (Mits de Postbanksite geen storing vertoont... :? ... maar dan boek je zo'n afschrijving gewoon een dag later terug). Digibeten, ouderen of andere computerlozen wil ik even buiten beschouwing laten.

Over de voors en tegens van automatische incasso zijn laatst nog 14 pagina's volgeschreven op dit forum. Om mogelijk te voorkomen dat we dat weer gaan meemaken is hier de link.

Gesloten