LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorschottermijn

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
voorderhaak22

Voorschottermijn

Ongelezen bericht door voorderhaak22 »

Half april ontving mijn jaarafreking van Enco. De afrekening 2006-2007 bedroeg 1915,52 Euri. Heb 11 maanden een voorschottermijn betaald. Totaal was dat 2104,06 Euro. Tegoed van Eneco dus 228,54 Euro. Dan denk je dat je geld terug krijgt nietwaar?? Mispoes, mijn voorlopige maandelijkse betaling wordt 227,79 Euri. Wat krijg ik van ENECO terug ?? 0,75 cent. Vette bek dus. Op mijn afrekening staat een post: Nieuw termijn bedrag 149,00. Eneco verhoogt dus zonder medeweten zomaar je maandelijkse termijn. Na veel soebatten en tig telefoontjes van 30 cent per minuut is het ingaanden 26 juli pas in orde.
Blij dat ik niet automasche incasso heb genomen want dan kan je dit bijna niet terugdraaien

vitelcom1

Re: Voorschottermijn

Ongelezen bericht door vitelcom1 »

Boeven zijn het;

Bij mij proberen ze 1000 kuub gas (620 EU dus) die ze niet geleverd hebben, te laten betalen; ze hebben al gedreigd met afsluiten.
Meterstanden worden niet geaccepteerd; eigen belachelijke schattingen van de Energie monopolist.
Dit zijn zuivere oplicht- en chantage praktijken.
Normen en Waarden? Waar hebben ze het in Den Haag over?

TROS RADAR: DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lion

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

TROS RADAR: DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tros Radar doet niets.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Blij dat ik niet automasche incasso heb genomen want dan kan je dit bijna niet terugdraaien
Je kunt elke incasso waar je het niet mee eens bent gewoon storneren.

Gesloten