LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag over de verjaringstermijn van energierekeningen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
daisyd

Vraag over de verjaringstermijn van energierekeningen

Ongelezen bericht door daisyd »

Na ettelijke malen contact opgenomen te hebben met Eneco is het hun eindelijk duidelijk geworden dat wij een klant zijn. Na drie jaar krijgen wij een jaarnota van een aantal duizenden euro's die natuurlijk binnen 10 dagen betaald moet worden. (De rekening klopt nog steeds niet want ze zijn vergeten dat wij niet alleen gas maar ook elektriciteit afnemen) Hoewel ik hier altijd rekening mee heb gehouden vraag ik mij af of er ook een verjaringstermijn is. Is er iemand die mij dit kan vertellen? Ik heb al uren Internet afgestruind om het te vinden maar het is me tot nu toe niet gelukt.

Gast

Re: Vraag over de verjaringstermijn van energierekeningen

Ongelezen bericht door Gast »

Dienstverlening 5 jaar verjaringstermijn

Gast

Re: Vraag over de verjaringstermijn van energierekeningen

Ongelezen bericht door Gast »

Meestal berekenen energiebedrijven voor de periode van langer dan 2 jaar geleden geen vaste kosten meer, maar nog wel de variabele kosten. Ook kunnen er op uw jaarnota zogeheten meelifters staan als kabeltelevisie, hoogheemraadschappen ed.

Let er ook op dat er een wederzijdse controle hoort te zijn. U weet immers ook al dat u elektriciteit en gas afneemt.

Wel denk ik dat ENECO met u een betalingsregeling wil afspreken. Dat zou wel zo netjes zijn... U kunt het proberen

Gesloten