En ze komen er nog meer weg ook, voor slechts 180.000 euri.
Ik las dat ze ook het teveel berekende aan de gedupeerden moeten terugbetalen... da's al iets.
Nu nog een maximumtarief voor het vastrecht SV (inclusief het teveel betaalde terug aan de gedupeerden). Helaas is dat deel van de energiemarkt niet vrij, en helaas zijn er ook geen wettelijke reglingen omtrent de tarieven
Dan kun je op "link" klikken en kom je op de vermeldde url (wel ff de aanhalingstekentjes verwijderen).
Toch moet ik nog iets kwijt. Ik vind persoonlijk dat je net wat te veel aan het schelden bent. Okee, je bent het niet eens met de gang van zaken, maar al dat "tuig van de riggel", "ziek zijn ze" en er zijn nog wel wat uitingen terug te vinden, komt bij mij agressief over. Doet afbreuk aan al het onderzoek dat je hebt gepleegd.
Geeft verder niks. Ik hou persoonlijk niet zo van schelden. Juist al dat werk wat je ervan maakt, het onderbouwen, kan ik zeker waarderen. Schelden haalt dat in mijn ogen alleen maar onderuit.
De dag dat ze op het Radar Forum "Energiebedrijven" kunnen opdoeken kom ik je een kratje biologisch bier brengen in een auto op biobrandstof
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Het tegendeel lijkt mij waar.
Volgens mij gebeurt hier precies wat er moet gebeuren in een vrije markt met toezichthouder. Deze casus bewijst dus niet dat er structureel iets fout zit, maar juist dat er, als er ergens iets misgaat, corrigerend wordt opgetreden.