LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing Energie Direct

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
czegers

Waarschuwing Energie Direct

Ongelezen bericht door czegers »

Onderwerp: Pas op voor Energie:Direct.
Deze informatie is bestemd voor alle energie-gebruikers zowel zakelijk als privé!

Momenteel is Energie:Direct bezig met een wervingscampagne via de telefoon; Trap er niet in. Zij doen voorkomen alsof zij samenwerken met uw huidige energieleverancier, dit is niet waar.

Ook bieden zij een flinke korting, maar bel eerst even met uw huidige leverancier om dit na te vragen. Of kijk eerst op energievergelijkingspagina's u zult zien dat u vaak duurder uit bent Geef geen persoonlijke informatie zoals bankrekening of girorekening. Het zijn vlotte praters maar laat u niet van de wijs brengen of overhalen, hang gewoon op.

Energie Direct gebruikt de zelfde wervingsmethode als Durion eerder deed en veroozaakt net zoveel klachten en ellende, dus nogmaals pas op.

Kijk op www.boycot.nu wat er gaande is voordat u besluit over te stappen. Al vele klachten kwamen binnen over Energie:Direct en deze wervingsmethode. Wilt u informatie of andere zaken bespreken met Energie:Direct kost dit u € 0,70 per minuut. En u raad het al, u kunt lang wachten, voordat u aan de beurt bent.

Op eerdere klachten over Energie:Direct; heeft Energie:Direct nooit de moeite genomen om te reageren. U bent dus gewaarschuwd.

Met vriendelijke groet,
Klachtenservice Boycot.nu

wimtaxi

Re: Waarschuwing Energie Direct

Ongelezen bericht door wimtaxi »

Ik gebruik al meer een jaar Energiedirect en ik ben zeer te vreden ik krijg op tijd me nota's en contact gaat ook goed beter dan met de andere energie bedrijven ik ben € 12,00 per maan goedkoper uit dan bij de NUON je kan je rekening via internet bekijken en ook wat gas en electra kost het is de moeite om over te stappen.
Wim

Kipa

Re: Waarschuwing Energie Direct

Ongelezen bericht door Kipa »

Nou, bij Energie Direcht zijn het allemaal een stelletje niets nutten. Ik ben in oktober begonnen om mijn verhuizing van 16 januari te realiseren. Uiteraard konden zij dit niet op de juiste manier verwerken waardoor NUON automtisch daar verder leverde. Met E.D. afgesproken dat ik verder geen zaken meer met hen zou doen zonder boete, want de fout ligt bij hun. Ik ben nu 20 telefoontjes verder en ben er nog steeds niet uit! Ik zou vandaag teruggebeld worden in de ochtend, weer niet gebeurd. Bel ik net met E.D krijg ik te horen dat ze daar vandaan niet kunnen bellen. Wel apart als ze me terug moeten bellen daar vandaan.
E.D. doet alles om klanten te werven, maar zodra er een opzegging of een verhuizing bij komt kijken wordt het te moelijk voor ze en loopt alles in het 100.
Ik zal nooit, maar dan ook nooit iemand aanraden om met hen in zee te gaan. Blijf lekker zitten waar je zit en verander nooit zomaar even van leverancier, dat bespaart je een hoop ellende!!!

Gesloten