In oktober 2008 Oxxio medegedeeld dat ik per 1 januari zou overstappen naar andere energieleverancier.
Had voor gasleverancie nog een kontrakt lopen bij Oxxio tot 31-12-2009.
Volgens Oxxio geen probleem. Kosten 50,-- Euro.
Eindafrekening over 2008 ontvangen per 2 jauri 2009.
Had 480,00Euro teveel betaald. Zou binnen 2 weken worden overgemaakt.(Staat op nota)
Heden 16 februari kontakt gehad met Oxxio waar het geld blijft?
Antwoord: Wordt binnen enkele weken overgemaakt.
Rekening voortijdige beeindiging leveringsovereenkomst gas ontvangen op 3 februari. Heden (14 dagen later) van mijn rekening afgeboekt.
Oxxio doet met zijn (ex) klanten, wat ze wil.
Mijn zoon zelfde problemen met Oxxio.
Op 20 februarui tochnog onverwachts de afrekening met spoed op mijn rekening ontvangen. Het helpt dus, om aan de openbaarheid te gaan.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanbetalingen Oxxio
-
dirk-gudrun
wanbetalingen Oxxio
Laatst gewijzigd door dirk-gudrun op 20 feb 2009 10:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: wanbetalingen Oxxio
je kunt het bedrag via de bank terugvorderen, storneren 
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Re: wanbetalingen Oxxio
Geachte Dirk-Gudrun,
Uit uw bericht haal ik dat er het een en ander mis gaat met het uitbetalen van uw tegoeden.
Uiteraard betreuren wij het dat deze transactie zoveel vertraging heeft opgelopen.
Wij willen u in de gelegenheid stellen om contact met ons op te nemen zodat wij u direct van dienst kunnen zijn.
Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klant - en telefoonnummer te e-mailen naar [email protected]. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
De Oxxio medewerker
Uit uw bericht haal ik dat er het een en ander mis gaat met het uitbetalen van uw tegoeden.
Uiteraard betreuren wij het dat deze transactie zoveel vertraging heeft opgelopen.
Wij willen u in de gelegenheid stellen om contact met ons op te nemen zodat wij u direct van dienst kunnen zijn.
Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klant - en telefoonnummer te e-mailen naar [email protected]. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
De Oxxio medewerker