Beste,
Ik twijfel of ik nu kan overstappen zonder boete
Ik had een eenjarig contract dat op 1 mei 2016 was afgelopen ; dit is nu door de leverancier omgezet naar een flexcontract.
Volgens mij kan ik nu toch opzeggen met een opzegtermijn van 30 dagen.
Is dit juist
MVG
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanneer overstappen
Re: wanneer overstappen
U kunt nu inderdaad overstappen met in acht nemen van 1 maand opzegtermijn. Laat uw nieuwe leverancier de opzegging regelen en het nieuwe contract op die datum ingaan.
Re: wanneer overstappen
Volgens mij moet dat goed gaan.
Zelf ben ik eind 2015 ook overgestapt. Van Essent naar Electrabel/Engie, via gaslicht.com. Heel eenvoudig en goed geregeld.
Welkomstpremie € 145,- obv 2.000 kWh en geen gas.
Wel benieuwd of de afrekeningen aan het einde van het jaar, waarin ik die welkomstpremie terugkrijg, of dat ook goed gaat komen.
Ben altijd nog bang voor een addertje onder het gras.
Net als jou wacht ik dan ook minimaal 1 maand voordat ik overstap.
Grappig: sinds ik weg ben bij Essent stunten zij gelijk aan hun collega aanbieders. Goh, 20 jaar klant geweest en er kon in al die jaren helemaal niets voor mij. Essent, daar zien ze mij nooit meer terug.
Zelf ben ik eind 2015 ook overgestapt. Van Essent naar Electrabel/Engie, via gaslicht.com. Heel eenvoudig en goed geregeld.
Welkomstpremie € 145,- obv 2.000 kWh en geen gas.
Wel benieuwd of de afrekeningen aan het einde van het jaar, waarin ik die welkomstpremie terugkrijg, of dat ook goed gaat komen.
Ben altijd nog bang voor een addertje onder het gras.
Net als jou wacht ik dan ook minimaal 1 maand voordat ik overstap.
Grappig: sinds ik weg ben bij Essent stunten zij gelijk aan hun collega aanbieders. Goh, 20 jaar klant geweest en er kon in al die jaren helemaal niets voor mij. Essent, daar zien ze mij nooit meer terug.