Wat een gigantische puinhoop bij oxxio.
Sinds juni lid van die actie met een half jaar gratis stroom.
dat dacht ik tenminste...
begin juli valt meteen de eerste rekening op de mat, of ik eventjes 750 euro wou gaan betalen voor energie en overstap/aansluitkosten!
Dat sloeg natuurlijk nergens op, want ik was bijna de halve maand op vakantie, dus kon ik nooit voor 500 euro energie hebben verbruikt.
en over aansluit en overstapkosten hebben ze helemaal niks gezegd.
Lapzwansen, Oxxio!
Dezelfde energie, maar dan rommeliger!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat een bende zeg, bij oxxio
Re: Wat een bende zeg, bij oxxio
Oxxio belazert de kluit met jaarafrekeningen. Mijn vriendin kookt electrisch, maar hoefde na een maandelijks voorschot van € 5.95 maar 190 bij te betalen. Dat klopt natuurlijk voor geen meter !
Ik kreeg na veel gezeur eindelijk een jaarafrekening, die als eindstand (voor medio april) ruim 61.000 kWh vermeldde.
Ik heb bij ontvangst de meterstand nagekekenen die stond op ca 58.000 Kwh. Oxxio beweert, dat "de netbeheerder"die stand heeft doorgegeven (vertelt niet wie en wanneer de stand opnam) en "dus" is de jaarafrekening correct.
Op brieven met foto's van de meter reageert men niet: de stand die de netbeheerder doorgegeven zou hebben, is heilig.
Verder slaagde men er niet in om een contract voor gas toe te sturen, was zoekgeraakt, zei men, dus zouden ze een nieuw contract toezenden. Het moet nog binnenkomen!
Maar toen ik opzegde, stuurde men een rekening wegens vroegtijdig opzeggen !
Hoezo zooitje ? Hoezo oplichters ?
Laat je dus niet lokken met een half of heel jaar gratis stroom !
Je haalt de duivel in huis.
Inmiddels ben ik veilig terug bij Cogas.
Geen gedonder...
Ik kreeg na veel gezeur eindelijk een jaarafrekening, die als eindstand (voor medio april) ruim 61.000 kWh vermeldde.
Ik heb bij ontvangst de meterstand nagekekenen die stond op ca 58.000 Kwh. Oxxio beweert, dat "de netbeheerder"die stand heeft doorgegeven (vertelt niet wie en wanneer de stand opnam) en "dus" is de jaarafrekening correct.
Op brieven met foto's van de meter reageert men niet: de stand die de netbeheerder doorgegeven zou hebben, is heilig.
Verder slaagde men er niet in om een contract voor gas toe te sturen, was zoekgeraakt, zei men, dus zouden ze een nieuw contract toezenden. Het moet nog binnenkomen!
Maar toen ik opzegde, stuurde men een rekening wegens vroegtijdig opzeggen !
Hoezo zooitje ? Hoezo oplichters ?
Laat je dus niet lokken met een half of heel jaar gratis stroom !
Je haalt de duivel in huis.
Inmiddels ben ik veilig terug bij Cogas.
Geen gedonder...