LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat heeft een woningcorporatie met groene stroom te maken ?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
kritisch consument

Wat heeft een woningcorporatie met groene stroom te maken ?

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Wij ontvingen van de SCW te Amersfoort een brief over groene energie van Green Choice. Men doet ons een aanbod als we overstappen naar Green Choice. Volgens SCW is hun administratie op orde, maar als ik dit forum lees klopt dat niet in alle gevallen. :lol:

Green Choice biedt aan ieder lopend contract over te zetten naar hun toe als je je bij hun aanmeldt. Nu komt het echter ; als er problemen ontstaan met Green Choice wast de SCW zijn handen in onschuld.

Wij zijn momenteel helaas klant van Energie Direct. De stroom doet het nog, maar daar is alles mee gezegd. De administratieve afwikkeling is helaas om te huilen dus.

Hoewel de verleiding groot is vraag ik me af of het wijs is om over te stappen. Ik vind het vreemd dat een woningcorporatie met zo'n aanbod komt, en dan ook hun reaktie als het fout loopt.

Wie geeft mij een goed advies ? Wie weet er genoeg van Green Choice om mij een advies te kunnen geven ?

karr-2

Re: Wat heeft een woningcorporatie met groene stroom te maken ?

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik kan alleen zeggen dat wij nu bijna 1 jaar bij Greenchoice zitten en nooit geen problemen hebben over wat dan ook. Ik moet nog even afwachten hoe het gaat met de eindafrekening, maar uiteindelijk ben ik tot nu toe tevreden.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb die brief van SCW ook gehad en was niet erg onder de indruk van het aanbod. Er staan namelijk geen concrete tarieven in vermeld waardoor vergelijken niet mogelijk is. SCW bewijst haar huurders geen dienst met zo'n aanbod.

Het was alleen aantrekkelijk geweest als SCW een vuist had gemaakt en kwantumkorting had bedongen voor duizenden huurders waarmee de kosten nog lager zouden zijn dan reguliere Greenchoice levering.

Ik denk dat ze wel goed hebben gekeken met welke leverancier ze zo'n avontuur zouden aangaan. Over Greenchoice zijn relatief weinig klachten.

flappie

Ongelezen bericht door flappie »

het is greenchoise ook te doen voor klantenwerving.

Gesloten