LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waterbedrijf

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
consument007

waterbedrijf

Ongelezen bericht door consument007 »

Hallo,

Binnenkort ga ik verhuizen naar Rotterdam.
Ik heb me reeds aangemeld bij een goedkope energieleverancier maar nog niet bij een waterbedrijf!
Ik wil een voordelige waterleverancier hebben! Weet iemand een waterbedrijf?

Welke is aan te raden?

Alvast bedankt

Harry B.

Re: waterbedrijf

Ongelezen bericht door Harry B. »

Persoonlijk is Spa mijn favoriet. Barleduc is ook een grote leverancier, en dan zijn er nog talloze kleinere spelers op de markt.

Nadeel van bovengenoemde leveranciers is wel dat je steeds naar de winkel moet om een nieuw pak of fles te halen. Erg lastig als je bijvoorbeeld de was gaat doen, of de wc wilt doortrekken.

Als je water uit de kraan wilt hebben, dan is er maar één keuze: Het gemeentelijk waterleidingsbedrijf van rotterdam. Want in tegenstelling tot bijvoorbeeld elektra en gas, is de levering van het product water nog niet vrijgegeven in Nederland. En het ziet er ook niet naar uit dat dit op korte termijn wel gaat gebeuren.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Lijkt me ook vrijwel onmogelijk te realiseren. Water kost al geen bal in dit land, daar kun je bijna niet meer op bezuinigen.

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

Even serieus,

De 'watermarkt' is niet geliberaliseerd. Dus er valt, behalve Spa of Sourcy, helemaal niets te kiezen.

Gesloten