LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Website gaf energieverbruik prijs

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
sjohie

Website gaf energieverbruik prijs

Ongelezen bericht door sjohie »

En daar gaan we (weer)... Door een foutje op/in de website, gaf de website van energiecollectief Samen Om, mensen toegang tot verbruiksgegevens van derden..

mp2017

Re: Website gaf energieverbruik prijs

Ongelezen bericht door mp2017 »

Ach, mensen geven vrijwillig hun energieverbruik bij het zoeken van een nieuwe energieboer op internet , dus wat maakt het uit, dat je weet, hoeveel ik aan GWL verbruik!

Privacy is al lang alleen nog maar een woord!

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

mp2017 schreef: Privacy is al lang alleen nog maar een woord!
En met die passieve houding zal dat woord op een gegeven moment ook verleden tijd zijn. Kom op, houd de moed er in en vecht voor je privacy. Dat het nu slecht gesteld is met je privacy is geen reden om er niets meer aan te doen en het nog slechter te laten zijn. Beveilig je computer, gebruik de juiste add-ons in je browser, haal thuis overal de internetkabel uit de apparaten die het niet nodig hebben (Nest, Toon, Smart-tv's en weet ik veel wat voor IOT-snufjes) gebruik DuckDuckGo in plaats van Google, gebruik een VPN en een goede virusscanner, dan kom je een heel eind. En stem tegen de nieuwe Sleepwet.

mp2017

Ongelezen bericht door mp2017 »

JohnTheBassist schreef:
mp2017 schreef: Privacy is al lang alleen nog maar een woord!
En met die passieve houding zal dat woord op een gegeven moment ook verleden tijd zijn. Kom op, houd de moed er in en vecht voor je privacy. Dat het nu slecht gesteld is met je privacy is geen reden om er niets meer aan te doen en het nog slechter te laten zijn. Beveilig je computer, gebruik de juiste add-ons in je browser, haal thuis overal de internetkabel uit de apparaten die het niet nodig hebben (Nest, Toon, Smart-tv's en weet ik veel wat voor IOT-snufjes) gebruik DuckDuckGo in plaats van Google, gebruik een VPN en een goede virusscanner, dan kom je een heel eind. En stem tegen de nieuwe Sleepwet.

Ik heb het niet over mijn eigen privacy, al je aangehaalde adviezen zijn hier natuurlijk van pas. :wink:

Gesloten