hoi wie kan mij advies geven :
Ik november kreeg ik een telefoontje van energiedirect ik kon goedkoper bij hun terecht heb daar in toegestemd kreeg korting dus nooit weg. Ik zou over gaan in januari 05 tot mijn verbazing is alleen het gas over ik zat namelijk met electra en gas bij essent al jaren nooit problemen. Alleen dit jaar kreeg ik even een eind afrekening van €1200,= bijbetalen bij energie direct moest ik €118,= betalen en ook van essent bleef ik rekennigen krijgen even € 162,= dit allemaal per maand. Nu blijkt dat ik wel ben overgestapt (volgens essent) met gas maar niet met electra. Bellen naar energiedirect € 0,47,= pm ach ik zat 3 wartier te wachten heb de hoorn er toen kwaad opgegooit toen maar een email he ik kreeg antwoord de fout zat bij essent etc etc ik werd als nog aangemeld bij energiedirect ja ja dit was dus begin maart 1 april wer een mail gestuurt geen reactie vorige week een mail gestuurt weer geen reactie. Vandaag gebeld weer €0,47= pm een half uur weer niks. Ik ben het nu spuugzat met energie direct ik wil er bij weg maar dan moet ik volgens de voorwaarden € 50,= betalen contract breuk ik vind dat ze mij die € 50 euro wel mogen betalen voor alle ellende die ik er van heb. Ik ben dan ook niet van plan om het te betalen hun plegen contract breuk of heb ik dat mis.
help me als je brieft
jolanda
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weg bij energiedirect
Re: weg bij energiedirect
Energiedirect = Essent
Dus laat ze het intern maar mooi oplossen zou ik zeggen
Dus laat ze het intern maar mooi oplossen zou ik zeggen
Re: weg bij energiedirect
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie