| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaring met de Vaste Lasten Dienst?
-
Consultancy
Wie heeft er ervaring met de Vaste Lasten Dienst?
Ik heb de Vasten Lasten Dienst aan de deur gehad. Ze konden mij goedkope energie aanbieden via DGB Energie. Wie heeft hier ervaring mee?
Re: Wie heeft er ervaring met de Vaste Lasten Dienst?
Heb je al eens gezocht op internet naar dat bedrijf, komt niet echt betrouwbaar over.
Ook een hele rare website, alle gegevens die aanwezig moeten zijn ontbreken zoals een KvK nummer en een BTW nummer, ook geen adresgegevens.
En kijk vooral eens naar het Linked-In profiel van de eigenaar, vorig bedrijf waar hij eigenaar van was is failliet, bedrijf daarvoor is niet te vinden (waarschijnlijk niet bestaand) en daarvoor was hij CallCenter Agent / Pompbediende.
Ook een hele rare website, alle gegevens die aanwezig moeten zijn ontbreken zoals een KvK nummer en een BTW nummer, ook geen adresgegevens.
En kijk vooral eens naar het Linked-In profiel van de eigenaar, vorig bedrijf waar hij eigenaar van was is failliet, bedrijf daarvoor is niet te vinden (waarschijnlijk niet bestaand) en daarvoor was hij CallCenter Agent / Pompbediende.
-
Bob Schurkjens
Aan de deur wordt niet gekocht. Doet u dit wel, dan graag niet komen uithuilen op dit forum over hoe zwaar u benadeeld bent. Want dat gebeurt hier al genoeg.
-
stofzuigertje
De Vaste Lasten Bond is wel betrouwbaar en een naam nemen die hier op lijkt....
Gewoon iedereen bij de deur wegsturen.
Je weet ondanks soms mooie pasjes nooit zeker of je betrouwbaar zaken kunt doen of niet.
Zelfs de grote bekende stuur ik daarom ook weg.
De enige die bij mijn welkom zijn zijn de pakjes bezorgers, en die zijn wel betrouwbaar tot nu toe.
Gewoon iedereen bij de deur wegsturen.
Je weet ondanks soms mooie pasjes nooit zeker of je betrouwbaar zaken kunt doen of niet.
Zelfs de grote bekende stuur ik daarom ook weg.
De enige die bij mijn welkom zijn zijn de pakjes bezorgers, en die zijn wel betrouwbaar tot nu toe.
Ze komen aan de deur . . .
Dat klinkt al niet goed
Ik heb hun site bekeken. Doet me denken aan een gast hier in de flat met z'n bedrijf in energie advisering. Gewoon via de internet de goedkoopste aanbieder voor jou zoeken. Nee, dat is niet iets dat u zelf kunt . . .
Mooie praatjes van dat soort lui totdat je zelf goedkope energie aanbieders vindt en dan is het plotseling erg stil.

Dat klinkt al niet goed
Ik heb hun site bekeken. Doet me denken aan een gast hier in de flat met z'n bedrijf in energie advisering. Gewoon via de internet de goedkoopste aanbieder voor jou zoeken. Nee, dat is niet iets dat u zelf kunt . . .
Mooie praatjes van dat soort lui totdat je zelf goedkope energie aanbieders vindt en dan is het plotseling erg stil.
Top!Bob Schurkjens schreef:Aan de deur wordt niet gekocht. Doet u dit wel, dan graag niet komen uithuilen op dit forum over hoe zwaar u benadeeld bent. Want dat gebeurt hier al genoeg.
in oktober 2017 kregen wij thuis bezoek van een verkoper die namens NLE ons een energie contract aanbood. Wij konden boetevrij overstappen ! !
( wij wachten nu nog steeds op 550 euro ! ) Het contract heb ik op zijn tablet "ondertekend " maar in oktober en zelfs in november'17 kregen wij het contract niet in te zien - we konden dus geen gebruik maken van 2 weken bedenktijd - Bleek dat die verkoper werkt voor Vaste Lasten Dienst en het contract naar een fout mailadres heeft gestuurd.
Pas in december '17 kreeg NLE de foute mailadres in de gaten , en heeft het contract alsnog opgestuurd ; echter gaan we op een paar punten niet accoord .
Hebben we eigenlijk wel een rechtsgeldig contract ?
Hopende op een reactie
verblijven wij met de meeste hoogachting,
fam. R. de Wolff
( wij wachten nu nog steeds op 550 euro ! ) Het contract heb ik op zijn tablet "ondertekend " maar in oktober en zelfs in november'17 kregen wij het contract niet in te zien - we konden dus geen gebruik maken van 2 weken bedenktijd - Bleek dat die verkoper werkt voor Vaste Lasten Dienst en het contract naar een fout mailadres heeft gestuurd.
Pas in december '17 kreeg NLE de foute mailadres in de gaten , en heeft het contract alsnog opgestuurd ; echter gaan we op een paar punten niet accoord .
Hopende op een reactie
fam. R. de Wolff
Je 14 dagen bedenktijd gaat in na ontvangst van het contract, als je het op 17 december hebt ontvangen is die bedenktijd al een tijdje voorbij.antoine47 schreef:in oktober 2017 kregen wij thuis bezoek van een verkoper die namens NLE ons een energie contract aanbood. Wij konden boetevrij overstappen ! !
Hopende op een reactie
fam. R. de Wolff
Ik neem aan dat je er zelf voor getekend hebt, staan er in het nu opgestuurde contract dan andere dingen dan waar je voor getekend hebt?
Welke punten staan er in waar je niet akkoord mee bent?
En hoe kan je boete € 550 zijn? De maximale boete voor overstappen is € 250 als je zowel gas als electriciteit hebt, tenzij je het over een zakelijk contract hebt dan kan de boete wel (veel) hoger zijn.