LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er geen problemen met energieleverancier?
Wie heeft er geen problemen met energieleverancier?
volgens mij heel weinig mensen die iets positiefs kunnen zeggen?
Re: Wie heeft er geen problemen met energieleverancier?
Lijkt er een beetje op dat de Nuon al een simpele jaarrekening en teruggave kan regelen.
Na 3 jaar hokus pokus met de jaarrekening klopten alle meterstanden en bedragen dit jaar. Moeten nog wel een klein bedrag daadwerkelijk op de rekening krijgen maar het begin is er
Na 3 jaar hokus pokus met de jaarrekening klopten alle meterstanden en bedragen dit jaar. Moeten nog wel een klein bedrag daadwerkelijk op de rekening krijgen maar het begin is er
Wij zaten en zitten en blijven gewoon bij de NRE. Tot nu toe geen enkel probleem mee gehad. Heb vandeweek een bon ingevuld waarmee ik nog zeker 2 jaar bij de NRE blij en krijg daarom 20 euro korting op mijn rekening. Misschien niet veel maar i.i.g. geval geen gedonder met overstappen en spookrekeningen e.d.
Greetzzzzz
Greetzzzzz
Het zijn beslist niet alleen de grote energiebedrijven die problemen geven. Ik heb net 2 jaar ellende met Caplare Energy gehad en ben snel terug gegaan naar NUON. Bij Caplare presteren ze het om ondanks intrekken machtigingen toch te blijven incasseren. En na een selectieve incassoblokkade incasseren ze rustig naar een andere rekening.