Ik ben benieuwd of iemand dezelfde ervaringen heeft:
December 2013 ben ik via een vergelijker overgestapt naar Nuon. Ik zou daar € 100 voor ontvangen. Hoe precies kon ik nergens terug vinden. Vervolgens kreeg ik een contract, maar nergens zag ik een verwijzing naar de cash back actie. Ik ben gaan zoeken en uiteindelijk zag ergens op de site van Nuon staan dat cash backs op de eindnota in mindering zou worden gebracht.
in afwachting hiervan heb ik (helaas) de mailtjes van de vergelijker verwijderd.
In februari 2014 heb ik Nuon gebeld en een medewerkster zei dat ze inderdaad zag dat ik er recht op had en over zou gaan tot betaling. Vervolgens heb ik mijn contract met Nuon opgezegd en overgegaan naar Greenchoice. In maart vervolgens nog eens gebeld met de Nuon en toen werd mij een heel ander verhaal voorgespiegeld: In de notities van de mederwerkster van februari stond dat ik er geen recht op had. Ook nergens in de contracten kunnen ze het nergens meer terug vinden dat ik recht zou hebben op een cash back. Met andere woorden: u kunt fluiten naar uw centen.
Wie speelt hier een vuil spelletje?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cash Back
-
Re: Cash Back
NUON speelt een vuil spelletje. Is een bekend probleem met dit soort acties. Je kan bij de www.sgc.nl terecht om een geschil tegen ze aan te spannen.
Kijk eens of de vergelijker je aan bewijs kan helpen.
ik ben maart vorig jaar naar budget energy gegaan en ik moet zeggen.... Keurig zonder verder te vragen is de premie vorige week gewoon op mijn rekening bijgeschreven. Dus het kan wel!
Als u nog weet via welke vergelijker u bent overgestapt kunt u het beste contact opnemen met die partij om de originele contractvoorwaarden boven tafel te krijgen. Ik heb ooit drie maanden na een overstap contact opgenomen met de vergelijker en die stuurde me per ommegaande de originele bevestigingsmail terug, met alle contracten e.d. erbij.