Vanmiddag in een zwak moment aan de deur een contract getekend bij energiebedrijf Oxxio.
Zou hier eigelijk vanaf willen zien, kan dat nog?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] colportage Oxxio
Re: colportage Oxxio
Ja, binnen 7 dagen een aangetekende brief (liefst met handtekening retour) sturen dat je je bedacht hebt en gebruik maakt van de afkoelingsperiode als vermeld in de colportagewet.Zou hier eigelijk vanaf willen zien, kan dat nog?
Als je even googled op opzeggen en colportagewet zijn er denk ik ook wel voorbeeldbrieven te vinden die je alleen maar iets aan hoeft te passen,
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Re: colportage Oxxio
Beste maije068,
Uw forumbericht van 7 april jl. maakt duidelijk dat u uw contract wilt annuleren. Ik verzoek u vriendelijk mij uw postcode, huis- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Medewerker van Oxxio
Uw forumbericht van 7 april jl. maakt duidelijk dat u uw contract wilt annuleren. Ik verzoek u vriendelijk mij uw postcode, huis- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Medewerker van Oxxio