Afgelopen Zaterdag heb ik de jaarafrekening gekregen zeer verwarrend omdat er zeker een stuk 6 paginas waren, op de jaarafrekening komt geen teruggave van de regering voor die ons beloofd was ook krijg ik de energiebelasting niet terug maar ook verdere korting zit er niet in. Wat dan wel? Een forse bijbetaling van € 333,50 met de nieuwe maandtermijn van oktober € 184,88 zou ik € 518,38 ineens moeten betalen. Uiteraard heb ik bezwaar aangetekend via de e-mail en heb hun gevraagd om herziening van de jaarafrekening omdat ze meterstanden van mijzelf en die van de netbeheerder door elkaar gooien.
Misschien kan iemand mij vertellen waarom de teruggave van de regering niet voorkomt, we zouden toch allemaal verlagen in onze energiekosten krijgen omdat de olieprijs gezakt is vorig jaar.
Ook zou ik wel eens willen weten hoe de E.o.n bekend staat om zijn extreme verhogingen, in het verleden zat ik bij andere energiemaatschappijen en daar kreeg je altijd wat terug al was het maar de energiebelasting.
Ik denk er hard over om over te stappen, want deze jaarafrekening vind ik belachelijk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] E.o.n
-
Re: E.o.n
beste,
Ik zou ook niet weten welke energiebelasting je terug wilt krijgen
Het is mij onbekend dat de regering geld teruggeeft . (zou een megaprestatie zijn)op de jaarafrekening komt geen teruggave van de regering voor die ons beloofd was ook krijg ik de energiebelasting niet terug maar ook verdere korting zit er niet in
Ik zou ook niet weten welke energiebelasting je terug wilt krijgen
Je bedoelt waarschhijnelijk dat de tarieven van de energieleveranciers omlaag zouden gaan. Dit is niks van de ergering maar van de individuele aanbiedersMisschien kan iemand mij vertellen waarom de teruggave van de regering niet voorkomt, we zouden toch allemaal verlagen in onze energiekosten krijgen omdat de olieprijs gezakt is vorig jaar.
Voorbarige conclusie. Zijn de tareven dan verhoogd, of heb je gewoon meer electriciteit verbruiktOok zou ik wel eens willen weten hoe de E.o.n bekend staat om zijn extreme verhogingen
Eerst maar eens uitzoeken wat er aan de hand is. Je blijft zo aan het overstappen. Dat schiet ook niet op.Ik denk er hard over om over te stappen, want deze jaarafrekening vind ik belachelijk