Sinds enkele weken ben ik nu in het bezit van de e thermostaat, hij was makkelijk aan te sluiten en past vrijwel op elke ketel.
Snel ben ik er achter gekomen dat het niet zo is, de ketels in het overzicht van essent is beperkt en de mijne staat er niet tussen.
Na veel mail verkeer met de servicedesk waarin ik ook nog foto's stuur van mijn ketel is er geen andere oplossing dan een monteur te laten komen.
Vandaag is deze geweest en hij weet me te vertellen dat de thermostaat defect is.
Ik denk dat als de service desk wat meer had doorgevraagd en een beter handleiding erbij zou doen dan was dit allemaal niet nodig geweest, ik heb bijna spijt dat ik overgestapt ben naar Essent en dat ik me heb laten verleiden door een e thermostaat die echt niet even gemakkelijk aan te sluiten is en die het nu ook nog eens niet doet, balen! Marcel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] E-thermostaat
Re: E-thermostaat
Dat ligt aan je ketel, bij mij was het 2 draadjes aansluiten. Je kunt moeilijk verwachten dat ze bij elke nieuwe ketel de handleiding aanpassen.die echt niet even gemakkelijk aan te sluiten
Het enige wat er bij mij (extra) gedaan moest worden was via de USB poort van de PC de thermostaat op "Hete lucht" verwarming zetten.
-
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26
Re: E-thermostaat
Beste koch0117,
Vervelend om te horen dat de E-thermostaat kapot is. Ik wil u graag adviseren om contact op te nemen met de servicedesk hiervoor. U kunt dan vragen wat de procedure is als blijkt dat een E-thermostaat kapot is.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare
Vervelend om te horen dat de E-thermostaat kapot is. Ik wil u graag adviseren om contact op te nemen met de servicedesk hiervoor. U kunt dan vragen wat de procedure is als blijkt dat een E-thermostaat kapot is.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Klantenservice
Webcare