LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eindafrekening essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Gast

eindafrekening essent

Ongelezen bericht door Gast »

hallo sinds november2004 heb ik mijn huis verkocht via een makelaar.
we hebben samen op de dag van oplevering de meterstanden opgenomen en deze naar essent gestuurd.
wachten op de eindafrekening natuurlijk ,die dus maar niet komt.
eind januari 2005 maar eens gebeld met essent, blijkt dat ze de eindstanden van de meter nooit hebben ontvangen?
toen hebben ze binnen 2 werkdagen een nieuw meterstandenformulier opgestuurd, opnieuw de standen op ingevuld en ze beloofde dat alles in 4weken geregeld zou zijn.
in die 4weken geen bericht gehad ,dus maar weer eens bellen.
ja, we zijn er nog mee bezig wordt dan gezegd het komt binnenkort.
2 weken later hetzelfde verhaal, en al die tijd blijf je maar rustig en netjes.
zo nog een paar maal herhaald en we zitten nu dus in april!
nog maar eens gebeld en gezegd dat het nu maar eens geregeld moet worden,wordt er door hun gezegd dat het nog eens 4-6 weken gaat duren.
nou ja, nu maar wat minder netjes wordt tot 2 keer de hoorn er op gelegd.
ik ga nu de automatische incasso voor mijn voorschotten van het huis waar ik nu woon blokkeren, laat ze maar een acceptgiro sturen.
het huis wat ik in nov 2004 verkocht heb daar heb in 2004 eindelijk al niet meer gewoond dus bijna ook niks verbruikt , maar ik heb wel 10 maandelijkse voorschotten van 141 euro betaald dus je kunt wel nagaan dat je eindelijk een leuk spaarpotje hebt opgebouwd.
zouden ze daar bij essent daarom nu zo moelijk doen, want als je immers moet bijbetalen is mijn ervaring is het zo geregeld.

Radar
Site Admin

Re: eindafrekening essent

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten