Sinds oktober 2002 woon ik op mijn huidige adres in Utrecht en sindsdien is het gepruts van eneco (ecostroom) ook begonnn....
korte samenvatting:
30-12-2003 eerste jaarnota eneco ecostroom ruim 2000KWH te hoog.
16-01-2004 gecorrigeerde jaarnota ontvangen (deze klopt).
28-01-2004 eindelijk het termijn bedrag weten te verlagen (33% verlaagd richting de werkelijkheid)
23-02-2004 jaarnota eneco ecostroom weer ruim 2000KWH te hoog (en over een wel heel kort jaar) kortom naheffing van bijna 300 euro
11-03-2004 levering door caplare begint (was het wekelijks beluurtje met de eneco klanten"service" echt ZAT!)
01-06-2004 bij telefonich doorgeven meterstanden meldt de medewerker doodleuk dat er sinds september 2002 (woon er dus pas sinds oktober 2002) geen meterstanden in het systeem staan AARRGGH!!
04-06-2004 nu pas stopt eneco stroom te factureren....
04-06-2005 eneco stuurt een factuur van 70 euro voor transportkosten die al aan caplare voldaan worden. navraag levert op dat niemand weer over welke termijn dit gaat.....
11-06-2004 boze brief naar eneco gestuurd met deadline voor reactie
30-07-2004 (week na gestelde deadline) ontvangstbevestiging van eneco met dat ze niet weten wanneer ze kunnen reageren....
Ik heb het ZO ontzettend gehad met eneco , wat kan ik nou doen om ze de rotzooi eens op orde te laten brengen???
(en te laten stoppen met herinneringen/aanmaningen sturen op foute facturen?)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |