Ik heb een oud huisje waar ik 3 jaar niet gewoond heb en waar ook geen stroom op stond, ik heb daarna verzocht om stroom en waar kun je andrs terecht in friesland dan de nuon uiteraard .
Nou komt het mooiste de stroom wordt na drie maal voor niks te hebben zitten wachten op de nuon, uiteindelijk aangesloten, ok klaar.
Ik bel meerdere malen om een kontrakt of zo iets maar nee schijnbaar erg lastig geen kontrakt geen klantnummer niks helaas.
Na een jaar nog helemaal niks totdat ik er helemaal ziek van was en ben overgestapt op greenchoice, kreeg dus niks van de nuon geen notas geen correspondentie helemaal niks alleen stroom.
Na overstap naar greenchoice staan ze ineens voor mn deur of ik even 4000 euri wil betalen? Waarvoor in de vredesnaam? voor een max van 14 maanden in een klein eenpersoonshuisje waar alleen en klein koelkasjte op staat?? Ik wordt gebeld door een hoogst onbeschofte incassomedewerker die met een zwaar amsterdams accent mij letterlijk bijna bedreigt met een afsluiting op een onbeschofte wijze niet normaal.
4000 euro?? zijn jullie wel goed bij je hoofd, maar helaas op mijn schrijven geen reaktie.
Aardige buitendienstmedewerker aan de deur ineens van de nuon korrekte man echt waar, hele verhaal uitgelegd hij zij hier snap ik ook niks van dit rammelt aan alle kanten.
Geen reactie van gekregen uiteraard al hoe aardig ie ook overkwam, en nog 1 drijgnota en sinds gister afgesloten? Nou breekt m klomp echt, mag dat zo maar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klotenuon
-
- Berichten: 913
- Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32
Re: klotenuon
Heb je alle meterstanden gecontroleerd?Na overstap naar greenchoice staan ze ineens voor mn deur of ik even 4000 euri wil betalen? Waarvoor in de vredesnaam?
Zullen wel weer met geschatte meterstanden aan het klooien zijn gegaan.
www.sgc.nl
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 07 feb 2006 12:38
Re: klotenuon
Beste HarryN,
Uit uw bericht op dit forum kan ik opmaken dat u een vraag heeft over uw leveringscontract en de afsluiting van energielevering.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw bericht op dit forum kan ik opmaken dat u een vraag heeft over uw leveringscontract en de afsluiting van energielevering.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker