LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nuon en de computer

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
coos en ria

nuon en de computer

Ongelezen bericht door coos en ria »

sinds twee jaar krijgen wij van een andere woning de jaaropgaaf meterkaart waar ons naam en adres opstaat en verbruikadres is de andere woning. Deze woning is niet van ons. Voor onszelf krijgen we ook een kaart maar daar staat alleen op dat wij electriciteit hebben terwijl wij ook gas verbruiken. Ik probeer dan als eerlijke verbruiker te bellen en dit te verbeteren. Op de website kan ik ook alleen maar mijn electriciteitsverbruik doorgeven want ook daar heb ik geen gas. Ik krijg het hele jaar wel een rekening voor electra en gas. Ik heb verleden jaar een aantal telefoontjes gepleegd om het te laten veranderen en nu afgelopen weken weer want het probleem blijft zich voordoen. Na toezeggingen dat het verandert wordt en ik een brief zal krijgen met de veranderingen krijg ik een week later een brief met de aanwijzing dat ik nog steeds mijn jaaropgaaf niet gegeven heb voor het andere verbruiksadres(waar wij helemaal niks mee te maken hebben)
Nu heb ik een laatste telefoontje gepleegd en ze begrijpen er niks van want in Alkmaar sta ik vermeld als gasverbruik en electraverbruik. maar als ik zeg dat ik per internet mijn jaaropgaaf niet kan invullen zeggen ze dat doet u dat toch per telefoon want met mijn kaart kan het ook niet want daar staat alleen mijn electragebruik op en dan krijg ik misschien net als verleden jaar een verkeerde jaarrekening.
Men weet niet hoe ik deze verkeerde zaken krijg toegestuurd want dat is nergens te vinden via de computer maar ik sta blijkbaar wel twee keer in de computer. wat is het dan makkelijk te zeggen ja het staat ergens misschien fout in de computer en niemand kan zien van wie ik de verkeerde jaarmeterkaart en herinneringen krijg.hoe moet ik dat dan uitzoeken. :?: :idea: :x

joris

Re: nuon en de computer

Ongelezen bericht door joris »

Niet alleen telefonisch contact zoeken met nuon. Probeer dingen ook duidelijk op schrift te zetten; soms heb je mazzel en krijgt er op customer care iemand je brief onder ogen die er wat mee kan!

Gesloten