LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
diny
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 okt 2003 13:14

nuon

Ongelezen bericht door diny »

hebben jullie het gelezen???? de stroomprijs gaat 20% omhoog
de transportkosten 30% en het netbeheer zelfs 50% nu dan zal de gasprijs ook wel weer omhoog gaan.(telegraaf 4-2-2004)....terwijl wij niets er bij hebben gekregen met 1 januari........een schande is het.
de waterschapsbelasting 7% verhoogd, het ziekenfonds voor 2 personen 16 euro verhoogd en ga zo maar door, wanneer komt de gewone man eens in opstand tegen deze oneerlijke verhoudingen??? of zijn de mensen van deze regering niet van deze wereld????

C.Hoek

Re: nuon

Ongelezen bericht door C.Hoek »

Het zal heus echt nog wel erger worden, Want die monopolisten doen precies waar ze zin aan hebben. En de Dte en NMa ach dat is ook zo'n zooitje Die lopen braaf achter de monopolisten aanLibaralisering is een brol ellende voor de consument. Hadden ze dat maar nooit "uitgevonden"!!! Kijk naar UPC die doet waar het zin aan heeft dus waarom zouden NUON en Essent achter blijven?? WINST WINST EN NOG EENS WINST dat is het enige wat telt .En weet je wat me ook op viel dat er sinds ze bezig zijn hier mee dat er ontzettend veel stroomstoringen zijn. Dus er staat ons nog wel wat te wachten dank zij de VVD en D66 die er zo op voor waren.

karin born

Re: nuon

Ongelezen bericht door karin born »

wat denk je dat nuon zich ook permiteert, boetes op te leggen als je te laat je rekening betaald.

ik moet 10 euro meer betalen en ik heb al gehoord van 60 euro,mag dat maar zo vraag ik me af.mischien weet iemand daar meer van.groetjes k born.

resp00172002

Re: nuon

Ongelezen bericht door resp00172002 »

Okk ik heb een probleem met onze vriend NUON >kreeg namelijk de jaar afrekening thuis waar mijn gasverbruik geschat was terwijl ik dit wel aan ze heb door gegeven Deze was wel 1000 kub hoger ingeschat als opgeven . Hierop maar een mail naar ze toe gestuurd daar bellen onmogelijk is . Hier in ze op hun fout gewezen Kreeg een mail terug dat het behandeld wordt dit duurt al een maand Weiger gewoon deze rekening te betalen . voor dat ik een antwoordt van ze terug ontvang. denken ze nu echt dat ze zo hun monopolie positie kunnen blijven behouden Laat je geen angst injagen door hun maar vecht terug er zijn veel instanties die je daar behulp zaam bij kunnen zijn onder ander rechts en wetswinkel

Gesloten