LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energie.nl

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
[email protected]

Energie.nl

Ongelezen bericht door [email protected] »

Vorige week 's-avonds laat werd ik gebeld. Spreek ik met ......, op mijn bevestiging ging de dame verder met "u stroomleverancier is Nuon, wij kunnen u de goedkoopste stroom bieden van Nederland". Ik wist niet beter of ik had Nuon aan de lijn. Daarna werden mijn gegevens gevraagd en mijn bankrekeningnummer. Deze heb ik niet gegeven. Daarna werd er in rap tempo een verklaring, of voorgelezen of ik had een bandopname, maar zo snel kan niemand een gesprek voeren, ik heb er de helft maar van opgenomen. Ik hield aan dit gesprek een naar gevoel over en toen ik de andere dag mijn collega's vertelde dat ik gebeld was wist een ervan dat ik gebeld was door Nuon en dat men mijn bankgegevens wilde. Haar schoonmoeder en 6 medebewoners van een verzorgingsflat waren ook door Nuon gebeld en werd gevraagd hun bankgegevens door te geven. Een paar dagen later kreeg ik een hele map en bleek dat ik mij had aangemeld bij Energie.nl. Ik ben hier verschrikkelijk boos om. Op zo'n manier iemand iets aan te praten vind ik bedrog. Ik heb alles ook meteen terug gestuurd met een brief. Een kopie hiervan heb ik naar Nuon gestuurd want ik ben niet de enige die hier intrapt.

jsp

Re: Energie.nl

Ongelezen bericht door jsp »

Een kopie hiervan heb ik naar Nuon gestuurd want ik ben niet de enige die hier intrapt.
Dat klopt. U bent ook niet de enige die hier een topic over opent. Kijk maar eens hier (inmiddels 70 pagina's) en hier (inmiddels 10 pagina's). En het gaat maar door ... Overheid, Tros Radar en overige consumentenorganisaties laten iedereen in de kou staan. Nu al langer dan 1 1/2 jaar ... Zouden we dit jaar de 100 pagina's nog halen?

Gesloten