Nu schijnbaar het bel me niet register blijkt te gaan werken, heeft Eneco weer een nieuwe:
Als twee jehova's komen ze om etenstijd aan de deur met natuurlijk hetzelfde slappe (wil eigenlijk wat anders typen, maar dat is niet netjes) verhaal.
Kan dit ook niet verboden worden bijv. door een sticker ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energie
Re: Energie
gewoon deur dichtsmijten ben je er zo vanaf.
Er zijn bel-niet- aan stickers.
Plak die op je deur.
Of het helpt ,is nog de vraag(bij mij helpt het niet)
Plak die op je deur.
Of het helpt ,is nog de vraag(bij mij helpt het niet)
Dat denk jijciske schreef:gewoon deur dichtsmijten ben je er zo vanaf.
Kijk daar eens http://www.geengeleuraanmijndeur.nl/wittepoes2000 schreef:Nu schijnbaar het bel me niet register blijkt te gaan werken, heeft Eneco weer een nieuwe:
Als twee jehova's komen ze om etenstijd aan de deur met natuurlijk hetzelfde slappe (wil eigenlijk wat anders typen, maar dat is niet netjes) verhaal.
Kan dit ook niet verboden worden bijv. door een sticker ?
bij mij helpt het wel.
snepke schreef:Dat denk jijciske schreef:gewoon deur dichtsmijten ben je er zo vanaf.
Beste Wittepoes2000,
In uw bericht van 20 juli 2011 op dit forum geeft u aan dat een adviseur van Eneco bij u aan de deur is geweest. Omdat u hier geen prijs op stelt, vraagt u zich af of er een anti-colportage sticker bestaat.
Er bestaat inderdaad een anti-colportage sticker . U kunt deze aanvragen via bijvoorbeeld www.nietaandedeur.nl.
Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Marjolein, medewerkster Eneco
In uw bericht van 20 juli 2011 op dit forum geeft u aan dat een adviseur van Eneco bij u aan de deur is geweest. Omdat u hier geen prijs op stelt, vraagt u zich af of er een anti-colportage sticker bestaat.
Er bestaat inderdaad een anti-colportage sticker . U kunt deze aanvragen via bijvoorbeeld www.nietaandedeur.nl.
Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Marjolein, medewerkster Eneco