Hoe krijg ik een eindafrekening ? ( mijn te veel betaalde geld terug )
In maart 2003 een tweejarig contract electra afgesloten bij energiebedrijf .com ( Oxio )
Ik merkte al gelijk dat het voorschot veel te hoog was €43.77 bij Essent was het voordien €26,75
Dacht bij mijn eigen laat maar heb ik bij de jaarafrekening een leuk spaarcentje.
Maar helaas na een jaar en 6 maanden nog geen afrekening.
Na zeer veel telefoontjes mailtjes en brieven kreeg ik steeds te horen er is een achterstand maar het komt er aan
Na 2 jaar mijn cotract opgezegt en gevraagd om een eindafrekening.
we zijn nu weer een half jaar verder maar nog geen afrekening .
Ik heb nu copy's van de meterstanden bij aanvang en beeindiging opgestuurd naar Oxio met de berekening er bij .
Misschien dat ze nu eindelijk wakker worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wezijn nu weer een maand verder nog steeds niets van OXIO gehoord bestaat deze firma nog wel ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ENERGIEBEDRIJF.COM
ENERGIEBEDRIJF.COM
Laatst gewijzigd door THV op 01 okt 2005 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ENERGIEBEDRIJF.COM
Heb nou niet de illusie dat het zelf opsturen van meterstanden naar OXXIO zal leiden tot een afrekening. Hiervoor zijn toch echt andere middelen nodig, zo heb ik ook al ondervonden. Het valt niet af te schuiven op de netwerkbeheerder: OXXIO heeft mijn meterstanden al ruim een jaar in huis (diverse keren bevestigd door hun eigen medewerkers). Maar omdat ik ook nog honderden euro's terug moet krijgen, vertikken ze gewoon om een afrekening te sturen. Diverse keren al aan het lijntje gehouden ("volgende maand, we zijn er mee bezig, eind januari beslist hoor!, we hebben nu een speciaal team dat er mee bezig is, etc. etc.") Allemaal gel*l en voorgeprogrammeerde antwoorden. Als we niet oppassen gaat deze criminele bende binnenkort op de fles als wegens voortdurende malversaties en wanprestatie hun leveringsvergunning wordt ingetrokken, en kan iedereen naar zijn centen fluiten. Tot zolang proberen ze het gewoon nog te rekken. Waarom denk je anders dat OXXIO onlangs is verkocht?
Enige dat zou kunnen werken is formele klacht via SGC en/ of Dte. En zoveel mogelijk tamtam maken. Lamzakken van Kassa, Radar en Consumentenbond laten ook met zich sollen.
Enige dat zou kunnen werken is formele klacht via SGC en/ of Dte. En zoveel mogelijk tamtam maken. Lamzakken van Kassa, Radar en Consumentenbond laten ook met zich sollen.
Re: ENERGIEBEDRIJF.COM
Aangetekend, met ontvangstbevestiging, de begin en eindstanden doorgeven. Geef ze 14 dagen de tijd om de afrekening te doen plaatsvinden. Lukt het dit bedrijf niet indien je geld te goed hebt, ga naar een gerechtsdeurwaarde en laat beslag leggen op al hun tegoeden.
Vermeldt dit wel in het aangetekend schrijven. Claim ook de kosten die je hebt moeten maken en eis de uitbetaling van deze kosten. Piepelen zijn deze bedrijven goed in totdat blijkt dat er een beslaglegging is en er geen salarissen uitbetaald kunnen worden. Wedden afrekening binnen een week, een bos bloemen voor de ergenis, excuses want het hun schuld. Het bekende afschuiven.
Vermeldt dit wel in het aangetekend schrijven. Claim ook de kosten die je hebt moeten maken en eis de uitbetaling van deze kosten. Piepelen zijn deze bedrijven goed in totdat blijkt dat er een beslaglegging is en er geen salarissen uitbetaald kunnen worden. Wedden afrekening binnen een week, een bos bloemen voor de ergenis, excuses want het hun schuld. Het bekende afschuiven.