LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] energiedirect

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
arie14sons
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2007 13:43

energiedirect

Ongelezen bericht door arie14sons »

Al enkele jaren heb ik een geschil met energiedirect. Nu wil ik dit voordragen bij de geschillencommissie energie en water. Om dit kunnen moet ED hierbij zijn aangesloten alleen wat ik ook invul ik krijg steeds een foutmelding. Mijn vraag weet iemand of zij zijn aangesloten en zo niet welke weg moet ik dan bewandelen. Graag een reactie!

zwaluw
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 apr 2005 14:29

Re: energiedirect

Ongelezen bericht door zwaluw »

Ook de geschillencommissie ruikt geld vroeger kon je op de website zien wie er was aangesloten tegenwoordig moet je eerst je klacht aanmelden 60 euro betalen en als ze niet zijn aangesloten kunnen ze niets voor je doen en ontvang je 40 euro retour.

Zo verdient men snel 25 euro

Misschien kun je beter eerst even op boycot.nu kijken zij kunnen je waarschijnlijk wel helpen

Rosaline
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2007 21:16

Re: energiedirect

Ongelezen bericht door Rosaline »

Kijk je papieren eens goed na. Er staat duidelijk in vermeld dat Energie Direct is aangesloten bij de geschillencommissie openbare nutsbedrijven. Tevens zijn ze aangsloten bij de federatie van energiened.

Ik ben een tevreden klant van ze. Geen problemen. Alles verloopt naar wens, zeker als ik iedere maand mijn overzicht krijg en weet waar ik aan toe ben.
Als ik zo eens doorneem wat er zoal over ze geschreven wordt vraag ik mij af of iemand nog niet op het idee is gekomen om aan de chat deel te nemen.
Kan verhelderend werken en duidelijkheid geven voor de brandende vragen en opmerkingen die over en weer gaan.

Oja, hou het netjes, ook aan de telefoon. Ze doen ook alleen maar hun werk.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: energiedirect

Ongelezen bericht door kiz »

60 euro betalen en als ze niet zijn aangesloten kunnen ze niets voor je doen en ontvang je 40 euro retour.

Zo verdient men snel 25 euro
bijzonder... héél bijzonder :lol:

joico
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 sep 2007 00:21

Re: energiedirect

Ongelezen bericht door joico »

kijk op de site van de geschillen com en je kunt duidelijk zien hoe je klacht in moet dienen: formulier invullen,borg bedrag in depot storten en vervolgens reageren op stukken van de com.}
procedure is dus in verhouding vrij goedkoop (25.00 aan klachtengeld

Gesloten