LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent komt zijn afspraken niet na
Essent komt zijn afspraken niet na
Ik kreeg een eindafrekening van Essent i.v.m. het overstappen naar een andere energieleverancier. Tot mijn schrik giing de eindnota uit van foute meterstanden. Het scheelde heel veel in mijn nadeel. Ik zou geld terugkrijgen. Onmiddellijk klantenservice gebeld. De juiste standen opgenomen en mij werd toegezegd dat ik binnen 6 weken een nieuwe eindnota zou krijgen. De naam van de medewerker uiteraard genoteerd. Na 7 weken nog geen nieuwe nota. Gebeld met klantenservice. Betrokken medewerkster kon zien dat er andere meterstanden waren, maar of er een nieuwe nota kwam kon zij niet zien. Waarvoor is de helpdesk, toch om het probleem op te lossen. Na lang aandringen (werd ik 5 minuten in de wacht gezet) en zei betrokken medewerkster dat het nog wel een paar weken kon duren. Een juiste datum kon zij niet geven. Vervolgens gevraagd om mijn telefoontje als een klacht te beschouwen. Ze zou het doorgeven aan de klachtenafdeling. Ondertussen zijn we weer een week verder, en nog niets gehoord.
Waar moet ik heen, om dit probleem opgelost te krijgen.
Waar moet ik heen, om dit probleem opgelost te krijgen.
Re: Essent komt zijn afspraken niet na
EdAssen
Wordt het probleem niet binnen een redelijke tijd opgelost, dan kun je daarover een klacht indienen bij de Geschillencommissie in Den Haag.
Maxiem.
Wordt het probleem niet binnen een redelijke tijd opgelost, dan kun je daarover een klacht indienen bij de Geschillencommissie in Den Haag.
Maxiem.
-
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26
Re: Essent komt zijn afspraken niet na
Beste EdAssen,
In uw bericht van 5 december op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over de eindafrekening.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
In uw bericht van 5 december op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over de eindafrekening.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
Re: Essent komt zijn afspraken niet na
Naar aanleiding van mijn bericht op dit forum, heb ik een reactie gehad van Angelique van Essent. Nadat ik mijn gegevens had doorgegeven ben ik door haar heel vriendelijk te woord gestaan.
Na de uitleg van mij, is zij aan het werk gegaan.
Ik moet nu meedelen dat Essent het probleem heel goed heeft opgelost.
Hulde voor de manier waarop Essent deze zaak nu heeft afgehandeld.
Na de uitleg van mij, is zij aan het werk gegaan.
Ik moet nu meedelen dat Essent het probleem heel goed heeft opgelost.
Hulde voor de manier waarop Essent deze zaak nu heeft afgehandeld.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 dec 2010 09:26
Re: Essent komt zijn afspraken niet na
Meerdere e.mails naar Essent gestuurt met wat vragen deze worden gewoon niet beantwoordt. Lijkt wel of ze zich meer op de zakelijke markt gaan storten. Wij als gewone consument moeten het er maar meedoen. Niet zo verwonderlijk dat mensen overstappen.
-
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26
Re: Essent komt zijn afspraken niet na
Beste heleendasberg,
In uw bericht van 7 december op dit forum geeft u aan dat u geen reactie heeft ontvangen van Essent op uw vragen. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
In uw bericht van 7 december op dit forum geeft u aan dat u geen reactie heeft ontvangen van Essent op uw vragen. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
Re: Essent komt zijn afspraken niet na
Vreemd, nu de mensen hier op het forum van kassa gaan klagen, kunnen ze van het bedrijf opeens wel reageren.
Zijn de problemen inmiddels al opgelost, of schrijven ze dit alleen maar neer om deze schijn te wekken?
Zijn de problemen inmiddels al opgelost, of schrijven ze dit alleen maar neer om deze schijn te wekken?
Re: Essent komt zijn afspraken niet na
Kassa??? Jacky2006. Enne iets meer vertrouwen in de medemens zou ik zeggen. Ik twijfel wel eens aan een topic of deze echt of verzonnen is .