LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gemaakte kosten

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
dopke
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2007 23:04

gemaakte kosten

Ongelezen bericht door dopke »

Hallo,

Misschien een hele rare vraag maar goed..... :roll:
Is het mogelijk om essent een rekening te sturen voor de kosten die ik gemaakte heb om mijn verhuizing goed in het bestand te krijgenvan essent.
In oktober 2005 heb ik mijn verhuizing door gegeven daar heb ik niets dan brieven van gehad dat ik het door moest geven. dit keer op keer gedaan. in april 2006 heb ik ze bestookt met emails klachten ed. nog steeds niets duidelijk. Na ettelijke brieven die aan getekend werden verstuurden en de nodige telefoon gespreken . in december 2006 eerst voorschot betaald 2 weken later had ik het weer terug op mijn rekening.
Per Februari 2007 mijn contract op gezegd. En uiteindelijk zeer snel een eindafrekening. NU is het zo om alles goed geregeld te krijgen bij Essent heb ik met alle telefoontje, brieven en administratie kosten een leuk gedrag extra betaald die ik ook nog eens extra moet betalen.
DUS KAN IK DEZE KOSTEN IN MINDERING BRENGEN BIJ ESSENT????

Medusa99
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 sep 2006 04:03

Re: gemaakte kosten

Ongelezen bericht door Medusa99 »

Helaas kun je de door jou gemaakte kosten niet verhalen of in rekening brengen bij Essent.
Als je bewijzen hebt van je onkosten zou je ze kunnen proberen via de Belastingdienst wat terug te krijgen.
Al aan gedacht?
Ik moet echter zeggen dat ik dat niet zeker weet,ik ben geen expert op dat gebied.
Mijn ervaring met Essent als schuldeiser is alleen maar positief aangezien er met Essent nog afspraken te maken zijn,wat ik van VROM en andere overheidsinstanties NIET kan zeggen.
Het Nuts verslaat het Rijk zeg maar. :wink:
Succes!

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: gemaakte kosten

Ongelezen bericht door Ron58 »

Mijn ervaring met Essent als schuldeiser is alleen maar positief aangezien er met Essent nog afspraken te maken zijn
Alleen is Essent in dit geval niet de schuldeiser, maar de schuldenaar :lol:

boekhour
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 aug 2003 11:06

Re: gemaakte kosten

Ongelezen bericht door boekhour »

Ja ja Ron58, je hebt weer eens gelijk hoor

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: gemaakte kosten

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ja ja Ron58, je hebt weer eens gelijk hoor
Neem niet alles zo serieus, er stond een smiley achter :lol:

Gesloten