| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe kom ik van de slimme meter van Oxxio af?
-
Zoldergast2
Hoe kom ik van de slimme meter van Oxxio af?
Ik ben onlangs verhuisd naar een woning waar een slimme meter van Oxxio in zat.
De vorige bewoner heeft de verkeerde stand doorgegeven aan Oxxio en Oxxio heeft deze stand doorgegeven aan het Nuon, mijn leverancier.
Nu heeft de Oxxio meter 3 telwerken bestaande uit: totaalstand, laagverbruik en hoogverbruik. Ze hebben echter aan Nuon een enkelvoudige meter doorgegeven en de foute stand van de vorige bewoner.
Nuon wil de beginstanden van mij niet accepteren, Oxxio doet er ook niets mee is probleem Nuon volgens hun.
Ik wil niet voor 1500 Kwh extra betalen door een foute opgave van de vorige bewoner, ik kom echter geen steek verder.
Overstappen naar Oxxio wil ik niet, zelfs dan moet ik de bij het Nuon op basis van foutieve meterstanden afrekenen.
Meterstanden corrigeren kan ik niet, ik word hier gek van.
Hoe moet ik dit nu aanpakken, ik word van de een na de ander gestuurd en kom geen steek verder.
De vorige bewoner heeft de verkeerde stand doorgegeven aan Oxxio en Oxxio heeft deze stand doorgegeven aan het Nuon, mijn leverancier.
Nu heeft de Oxxio meter 3 telwerken bestaande uit: totaalstand, laagverbruik en hoogverbruik. Ze hebben echter aan Nuon een enkelvoudige meter doorgegeven en de foute stand van de vorige bewoner.
Nuon wil de beginstanden van mij niet accepteren, Oxxio doet er ook niets mee is probleem Nuon volgens hun.
Ik wil niet voor 1500 Kwh extra betalen door een foute opgave van de vorige bewoner, ik kom echter geen steek verder.
Overstappen naar Oxxio wil ik niet, zelfs dan moet ik de bij het Nuon op basis van foutieve meterstanden afrekenen.
Meterstanden corrigeren kan ik niet, ik word hier gek van.
Hoe moet ik dit nu aanpakken, ik word van de een na de ander gestuurd en kom geen steek verder.
-
Chanmaster
Re: Hoe kom ik van de slimme meter van Oxxio af?
Stuur een bezwaarschrift aan uw energieleverancier (voorstel van DTe).
Per aangetekend schrijven met handtekening retour.
Omschrijf uw klacht uitvoerig.
Zorg dat u er een kopie van achter houd.
Reageert uw energieleverancier niet naar behoren of helemaal niet dan kunt u uw geschil voorleggen aan de SGC.
Per aangetekend schrijven met handtekening retour.
Omschrijf uw klacht uitvoerig.
Zorg dat u er een kopie van achter houd.
Reageert uw energieleverancier niet naar behoren of helemaal niet dan kunt u uw geschil voorleggen aan de SGC.
Laatst gewijzigd door Chanmaster op 19 mar 2007 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zoldergast2
En de meterstanden dan?
Daar zit mijn grootste probleem, continuon kent de meter niet en gaat uit van enkeltariefmeter met de foute standen die Oxxio opgegeven heeft.
Daar zit mijn grootste probleem, continuon kent de meter niet en gaat uit van enkeltariefmeter met de foute standen die Oxxio opgegeven heeft.
-
Chanmaster
Bijdrage verwijderd.
Laatst gewijzigd door Chanmaster op 19 mar 2007 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
@chanmaster,
Ben je nu ook al politieagent? en dan ook nog een die zogenaamd verstand heeft van zonneenergie?
Je hebt in je eigen gestarte topic over zonneenergie duidelijk van je onkunde blijk gegeven en je zit hier met de klok te spelen zonder dat je weet waar de klepel hangt.
zie ook
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=605204
Ben je nu ook al politieagent? en dan ook nog een die zogenaamd verstand heeft van zonneenergie?
Laat polderboy ht maar nietlezen. of MchMaar in de buitengebieden treffen wij vaak generatoren aan en grote zonnepanelen die voortdurende accumulatoren opladen.
Er bevindt zich een omvormer welke van gelijkspanning wisselspanning maakt en deze verdwijnt ergens onder een nieuw gebouwde varkensstal. Duistere zaken hoor!
Je hebt in je eigen gestarte topic over zonneenergie duidelijk van je onkunde blijk gegeven en je zit hier met de klok te spelen zonder dat je weet waar de klepel hangt.
zie ook
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=605204
Er wordt niet gevraagd hoe het nog erger kan, maar hoe hij het op kan lossen.Het kan nog erger
Channyboy, je blijft me verbazen, maar dan niet in de positieve zin.
Het bord voor je kop is blijkbaar oneindig dik
Sorry, maar het enige waar jij je "master" in mag noemen is het doelloos zwammen, ik zal je daar dan ook, net als enkele anderen al doen, niet meer mee aanspreken.