Wij hebben de vloer laten isoleren door NUON er was een begroting gemaakt van 1.723,94 euro daar hebben wij voor getekend.
Nu blijkt dat mijn buurman met een dezelfde huis ook zijn vloer geisoleerd heeft voor een bedrag van 1.439,05 hij kreeg extra zomerkorting.
Ik wist al van een prijsverschil heb er over gebeld en het zou met de rekening goed komen en dan zonder zomerkorting want dat mochten ze niet doen bij de buurman, wij kregen het dus niet bleef er een bedrag over voor ons van 1.539,05 euro.
De mannen zijn geweest en ik heb gevraagd hoeveel er in gegaan is, zei zeiden 54,00 m2 ,nu krijg ik een rekening voor 69,00 m2 dus dat verschil is wel erg groot. Nu is de buurman onder de vloer bij hem wezen kijken en hij zag stukken die ze vergeten waren wat nu?
Wij zijn van plan om de rekening van 1.539,05 te betalen.
Oh ja ze hadden ook nog de afvoer van de vaatwasser dicht geisoleerd dus lekkage. Dat hebben we wel kunnen laten maken op hun kosten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Isoleren van de vloer door NUON
Re: Isoleren van de vloer door NUON
Amateurs!els1412 schreef:Oh ja ze hadden ook nog de afvoer van de vaatwasser dicht geisoleerd dus lekkage. Dat hebben we wel kunnen laten maken op hun kosten
Als jullie een voorstel is gedaan van 1539 gewoon daar bij blijven volhouden.
Zeker als het om dezelfde huizen gaat, kan het niet zo zijn dat jullie vele malen duurder uit zouden zijn.
Mochten ze echt moeilijk blijven doen, kun je altijd even rechtsbijstand vragen of een juridisch loket binnen lopen.
els1412 schreef:De mannen zijn geweest en ik heb gevraagd hoeveel er in gegaan is, zei zeiden 54,00 m2 ,nu krijg ik een rekening voor 69,00 m2 dus dat verschil is wel erg groot. Nu is de buurman onder de vloer bij hem wezen kijken en hij zag stukken die ze vergeten waren wat nu?
Je betaalt voor die 54 m² die gedaan is dus (54/69) * €1539,- en trekt er extra €200,- vanaf omdat ze hun werk onvolledig hebben uitgevoerd. Stuur een aangetekende brief dat je dat zo hebt berekend en geef ze de gelegenheid de ontbrekende delen alsnog te isoleren waarna je die 200, betaalt.
-
Vattenfall Webcare
- verified
Beste Els,
Wat vervelend dat afwikkeling van de vloerisolatie niet naar wens verloopt.
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer via PB zodat ik het kan uitzoeken. Heeft u de klacht inmiddels ook al bij Nuon Isolatie kenbaar gemaakt?
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Linda
Nuon Webcare
Wat vervelend dat afwikkeling van de vloerisolatie niet naar wens verloopt.
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer via PB zodat ik het kan uitzoeken. Heeft u de klacht inmiddels ook al bij Nuon Isolatie kenbaar gemaakt?
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Linda
Nuon Webcare