Ik ben sinds eind maart vorig jaar overgestapt naar een ander energiebedrijf en betaalde voor de resterende 9 maanden transportkosten aan de NUON. Netjes altijd mijn maandbedragen betaald en voor de eerste 3 maanden mijn termijnen voor gas en elektra. Toen ik eind januari mijn jaarafrekening kreeg van de NUON schrok ik me kapot. Of ik maar even € 633,00 euro wou betalen.
Gelijk natuurlijk aan de telefoon gaan hangen hoe dit nu kon?
Ik kreeg als antwoord dat ik ongeveer € 15,00 te weinig per maand aan transportkosten had betaald. Nou.... bij mij is € 15,00 x 9 maanden nog altijd € 135,00 en geen € 633,00.
Kreeg ik ook nog even te horen dat dit was berekend naar geschatte meterstanden....hoezo geschat....er komt elk jaar iemand om de meterstanden op te nemen!!
Ik kan blijven bellen en schrijven maar loop steeds weer met m'n kop tegen een muur aan. Ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen.
Volgens de NUON is de berekening goed en moet ik niet lopen zeuren maar betalen....
Kan die medewerker mij misschien helpen die ik hier op de site wel meer zie staan....ik kom er niet meer uit zo en kom alleen maar dieper in de ****** zitten
Hellup!!!