Dat komt omdat u op de verkeerde tijden teruglevert. Laat op de avond, in de nacht en gedurende langere tijd in de wintermaanden, dan kunt u stroom leveren wat gewild is.
Met verbazing keek ik op de site van gaslicht.com
Re: Met verbazing keek ik op de site van gaslicht.com
En in dit hele topic is geen sprake van een terugleververgoedibg. Er wordt gewoon gesaldeerd..
de auditu
vindt dit leuk
Die -500 is geen teruglever vergoeding, maar heeft een waarde van 500 kWh die in 2023 in mindering wordt gebracht omdat de leverancier per contractjaar saldeert.
Maar volgens mij moet de berekening dan zo zijn:
Maar volgens mij moet de berekening dan zo zijn:
- Bijlagen
-
- Knipsel.PNG
- (41.16 KiB) 191 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Er wordt dus netto niets terug geleverd
Lees de reactie van Gaslichtwebcare nog eens. Dat “overschot” opbrengst zonnepanelen van 2022 wordt wel gebruikt in 2023.
Heb ik gelezen. Het overschot wordt wel gebruikt maar berekend in 2022. Dus niet zoals Bemoei-Al zou willen.
Dat kan zeker. Ze doen zelfs 100 % van het leveringstarief. Maar dat wil Charles33 niet.
Edit: ik heb de post aangepast. Ik reageerde op de post van Alftrion. Die heb ik er nu boven gezet.
Laatst gewijzigd door xflorisx op 05 jan 2023 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Die 500kWh in 2022 in mindering brengen, en er wordt nog steeds over 1 contractjaar gesaldeerd.
Jij begint nu te schuiven, in 2022 opgewekte energie wordt tegen 2023 tarieven verrekend. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Over 2022 is er teruglevering, maar over de hele contractperiode van 1 jaar niet. Dus die 500 kWh wordt verrekend tegen het normale 2022 tarief, ipv de karige terugleververgoeding.