Jammer dat Nuon zo veranderd is maar sinds de verhuizing alleen maar ellende mee mogen maken.
Het begon in oktober 2004 we gingen verhuizen en alle eindstanden waren netjes ingevuld ook door de woningbouw en netjes bij Nuon binnen gekomen.
Januari 2005 het eind afrekening van ons vorige woonadres binnen gekregen bleek we kregen rond de 80 euro terug.
werd netjes op ons rekening gestort.
2 weken later was het opeens weer door Nuon van ons rekening weer afgeschreven.
Zonder daar een brief over te sturen..
Gebeld naar Nuon bleek dat er een fout gemaakt was en het bedrag niet klopte.
Nuon gaf zich zelf het recht zonder berichtgeving weer van ons rekening af te schrijven.
4 weken later werd er opeens 130 euro van ons rekening afgeschreven.
Jawel zonder berichtgeving.
Boel terug gehaald en gebeld naar Nuon.
Bleek dat het de nieuwe eindafrekening was van ons oude woonadres en dan de eind nota nog zou volgen.
Jawel 1 week later binnen.
Helaas klopte dit weer niet want ze hadden de eind standen hoger ingevuld dan wat de eind opzichter van de woningbouw bij sleutel inname had ingevuld.
Wederom zou de eind afrekening aangepast worden.
4 weken later...
Jawel u raad het al weer is het bedrag zonder berichtgeving van de rekening afgeschreven.
Weer terug moeten boeken en weer moeten bellen met Nuon.
Kreeg te horen dat het hun fout was en dat ze het zouden oplossen.
4 weken verstrijken en opeens een aanmaning binnen..
of ik die 130 euro wil betalen.
Weer moeten bellen.. wederom werd er toegegeven dat de eindstand verkeerd was ingevuld door de afdeling verhuizingen.
Dit kreeg ik ook binnen als bevestiging per email.
Nuon zou zijn best doen dit op te lossen.
Afgelopen week raad wat er binnen komt.
Jawel, weer de aanmaning of ik de 130 euro zou willen betalen anders dreigt er afsluiting.
Weer moeten bellen met Nuon..
Het volgende antwoord kwam er van de afdeling incasso.
Het klopt dat de eindstand niet klopt het gaat om een bedrag van misschien rond de 20 euro dit is een te klein bedrag om aan te passen dus u moet maar gewoon de 130 euro betalen. Anders sluiten wij u af.
Het is niet te geloven dat ze wel hun fouten toegeven maar daar niets aan willen doen maar de klant dan maar gewoon 20 euro extra laten betalen.
Ze weigeren gewoon de juiste correctie in de eind nota toe te passen.
Na wederom weer te moeten bellen met ze is de eind nota wederom weer geblokkeerd..
Gelukkig wel iemand aan de telefoon die ook zelf zegt dit klopt niet en een mail gestuurd naar de andere leverancier die sinds januari verantwoordelijk is voor de warmte levering.
Alleen had die al aangegeven dat het voor de overgang ging en Nuon dus verantwoordelijk is.
Je voelt de bui dus al aankomen dit kan nog wel even duren zo..
Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
Greetzzz
Ringo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |