LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
gaja
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jun 2008 19:09

Nuon

Ongelezen bericht door gaja »

Wij betrekken al 42 jaar gas en elektriciteit van Nuon. Wij hebben alle fusies, naamsveranderingen en overnames meegemaakt en nog nooit een probleem gehad. Ik vind dat dit ook wel een keer vermeld mag worden.

MAXIEM

Re: Nuon

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Eneco

Wij betrekken al 46 jaar gas en elektriciteit van Eneco. Wij hebben alle fusies, naamsveranderingen en overnames meegemaakt en nog nooit een probleem gehad. Ik vind dat dit ook wel een keer vermeld mag worden.

Maxiem.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Jolijn »

gaja schreef:Wij betrekken al 42 jaar gas en elektriciteit van Nuon. Wij hebben alle fusies, naamsveranderingen en overnames meegemaakt en nog nooit een probleem gehad. Ik vind dat dit ook wel een keer vermeld mag worden.
Vraag om lokkertjes/prijsvoordeel dat nieuwe klanten krijgen.
Zeg dat je daarvoor niet eerst bij Nuon weg wilt, om daarna weer terug te komen, maar dat je dat nu wel wilt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Nuon

Ongelezen bericht door ciske »

gaja schreef:Wij betrekken al 42 jaar gas en elektriciteit van Nuon. Wij hebben alle fusies, naamsveranderingen en overnames meegemaakt en nog nooit een probleem gehad. Ik vind dat dit ook wel een keer vermeld mag worden.

Mee eens hier ook een Nuon klant dik tevreden.

Gesloten