LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Ciganyleany

NUON

Ongelezen bericht door Ciganyleany »

Voor de allerlaatststststste keer; :!:

Zou de overheid :shock: niet kunnen ingrijpen en de NUON :oops: 300 medewerkers :wink: kunnen aansmeren, met een administratieve achtergrond, zodat de zaken daar weer eens netjes op de baan komen? :idea:

Er zitten waarschijnlijk allemaal zeer goedwillende mensen daar, maar ze komen er zelf niet meer uit.

en dus zitten wij met de problemen. :?

Ik heb mijn administratie wel op orde, :)
nu de NUON nog.... :roll:

Katrien

Re: NUON

Ongelezen bericht door Katrien »

Niet alleen bij Nuon. Ik heb een geschil met Essent. Alle eventuele achterstanden betaald, ( heb bewijzen ) geeft hun computer alsnog achterstand aan! Heeft de achterstand nog niet kunnen verwerken. Betalingen van meer dan een week oud, via internetbankieren!!!!!!! Nou ja?

Misschien toch eens uit zien naar een snellere provider bij Essent?

Lieveheersbeestje

Ongelezen bericht door Lieveheersbeestje »

och het word tijd dat ze is ook vriendelijke mensen aan gaan nemen daaro..

der zitten er tussen die jou de schuld geven en dan gaan ze nog te keer ook terwijl jij rustig blijft en het gewoon uit wilt leggen.

als je het niet aan kan zoiets moet je niet op zo'n baan solliciteren!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja daar heb ik ook last van, als je belt voor een ongemak dat er iets niet goed gaat doen ze niet bepaald klant vriendelijk, maar als je aangeeft dat je klant wil worden of dat je iets meer wilt dan normaal zijn het de meeste aardige lui en staan direct klaar om alles naar je te versturen, maar als puntje bij paaltje komt is er geen discussie mogelijk en de telefoon wordt erop gegooid na dik 40 minuten te hebben weg gebeld....

NUON is nu voor mij NUOFF !

Gesloten