| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON
-
Ciganyleany
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 20 feb 2004 01:55
NUON
Voor de allerlaatststststste keer;
Zou de overheid
niet kunnen ingrijpen en de NUON
300 medewerkers
kunnen aansmeren, met een administratieve achtergrond, zodat de zaken daar weer eens netjes op de baan komen?
Er zitten waarschijnlijk allemaal zeer goedwillende mensen daar, maar ze komen er zelf niet meer uit.
en dus zitten wij met de problemen.
Ik heb mijn administratie wel op orde,
nu de NUON nog....
Zou de overheid
Er zitten waarschijnlijk allemaal zeer goedwillende mensen daar, maar ze komen er zelf niet meer uit.
en dus zitten wij met de problemen.
Ik heb mijn administratie wel op orde,
nu de NUON nog....
-
Katrien
Re: NUON
Niet alleen bij Nuon. Ik heb een geschil met Essent. Alle eventuele achterstanden betaald, ( heb bewijzen ) geeft hun computer alsnog achterstand aan! Heeft de achterstand nog niet kunnen verwerken. Betalingen van meer dan een week oud, via internetbankieren!!!!!!! Nou ja?
Misschien toch eens uit zien naar een snellere provider bij Essent?
Misschien toch eens uit zien naar een snellere provider bij Essent?
-
Lieveheersbeestje
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 31 mar 2005 08:09
Re: NUON
och het word tijd dat ze is ook vriendelijke mensen aan gaan nemen daaro..
der zitten er tussen die jou de schuld geven en dan gaan ze nog te keer ook terwijl jij rustig blijft en het gewoon uit wilt leggen.
als je het niet aan kan zoiets moet je niet op zo'n baan solliciteren!
der zitten er tussen die jou de schuld geven en dan gaan ze nog te keer ook terwijl jij rustig blijft en het gewoon uit wilt leggen.
als je het niet aan kan zoiets moet je niet op zo'n baan solliciteren!
-
Gast
Re: NUON
Ja daar heb ik ook last van, als je belt voor een ongemak dat er iets niet goed gaat doen ze niet bepaald klant vriendelijk, maar als je aangeeft dat je klant wil worden of dat je iets meer wilt dan normaal zijn het de meeste aardige lui en staan direct klaar om alles naar je te versturen, maar als puntje bij paaltje komt is er geen discussie mogelijk en de telefoon wordt erop gegooid na dik 40 minuten te hebben weg gebeld....
NUON is nu voor mij NUOFF !
NUON is nu voor mij NUOFF !
