LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
rustro

NUON

Ongelezen bericht door rustro »

Ik had in verleden niet of te laat betaald. Heb ik brief geschreven aan NUON . Nooit antwoord op gehad. Daara rekeningen gehad. Daarbij heeft men steeds verhogingen in rekening gebracht, De electriciteit is veelal betaald. Mar verhogingen staan nu nog open. ad 900 euro. Ik ben gescheiden en huis uit gegaan op 1092004. Ik moest de verhuizing doorgeven bij de gemeente. Heb dat ook bij NUON gedaan. Dus heb nu een p/a adres bij kennis van me. Nu wil NEON bij hem de electriciteistvoorziening afsluiten en zegt dat hij betalingsschuld heeft. Binnen drie dagen betalen anders zit ie op hoge kosten. Dat is de dreiging. Hij was zo goed om mij op te vangen.
Ik had allang uit huis moeten zijn maar kan geen woning vinden.Wachttijd van 6 tot 8 jaar. Ze hebben alleen maar het adres op de Aankondiging afsluiting gezet.

topery

Re: NUON

Ongelezen bericht door topery »

Bel eens een bureau voor rechtshulp, want tenzij hier advocaten posten denk ik niet dat iemand er iets mee kan.

Gesloten