LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
[email protected]

NUON

Ongelezen bericht door [email protected] »

Transportkosten van gas en elektra gaan per direct van 38,50 per kwartaal
naar 30,00 euro per maand. Hoe kan dit heeft iemand ervaring met de Nuon? :oops:

ronald g

Re: NUON

Ongelezen bericht door ronald g »

Mag ik vragen waar je dat op baseert want in de tarieven 2011 van Nuon staat toch echt iets anders en op de site van Liander kan ik niets terug vinden.

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

[email protected] schreef:Transportkosten van gas en elektra gaan per direct van 38,50 per kwartaal
naar 30,00 euro per maand. Hoe kan dit heeft iemand ervaring met de Nuon? :oops:

Transportkosten zijn netbeheerkosten.
Transportkosten voor gas en elektra (bij Liander) zijn omgerekend (en ter indicatie) samen: 31,45 p/mnd.
Kan het zijn dat u eerst bij een leverancier zat die 1 van de netbeheer productkosten zelf in rekening bracht. Maar dat het bij andere transportproduct niet het geval was?
Dat u onlangs bent gewisseld van leverancier en nu beide transportkosten van beide producten via Nuon gefactureerd krijgt?
Weet u zeker dat u spreekt over transportkosten en niet over leveringskosten?

Enige aanvullende toelichting van uw kant zou wenselijk zijn.

Vattenfall Webcare
verified

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Geachte [email protected],

Nuon brengt netbeheerkosten (transportkosten) in rekening namens netbeheerder Liander. Nuon heeft geen invloed op de hoogte van netbeheerkosten. Die worden vastgesteld door de Energiekamer van de Nederlandse Mededingingsautoriteit. Informatie daarover vindt u via http://bit.ly/eZLfcW.

Liander heeft nieuwe transporttarieven vastgesteld per 1 januari 2011. De tarieven vindt u via http://bit.ly/h4xfyc.

Het transporttarief voor elektriciteit voor een aansluiting met een capaciteit van maximaal 3 x 25A was in 2010 € 17,09 per maand en is in 2011 € 18,22 per maand.

Het transporttarief voor gas voor een aansluiting met een capaciteit van maximaal G6 en een verbruik van 500 tot 4.000 m3 per jaar was in 2010 € 12,84 per maand (dat is dus € 38,50 per drie maanden) en is in 2011 € 13,22 per maand.

Transport van elektriciteit en gas samen was voor aansluitingen met genoemde capaciteiten in 2010 dus € 29,93 per maand en is in 2011 € 31,44 per maand.

Wilt u meer informatie? Geef dan uw contractrekeningnummer(s) door? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.

Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Ton
Nuon Webcare

melissaletteboer

Ongelezen bericht door melissaletteboer »

Ik kan alleen maar zeggen... dat ik het helemaal heb gehad met de NUON... en ik heb nog nooit zoveel spijt gehad in mijn leven dan dat ik de afgelopen 2 jaar klant ben geweest bij de NUON....

Ben ook zeker blij dat ik vanaf volgende maand gelukkig weg ben bij dat Malafide Bedrijf....
Het zijn gewoon oplichters.....

En dat is mijn mening

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

melissaletteboer schreef:
Ben ook zeker blij dat ik vanaf volgende maand gelukkig weg ben bij dat Malafide Bedrijf....
Het zijn gewoon oplichters.....

en jij denkt dat het bij andere leveranciers anders gaat?? droom lekker verder :mrgreen:

melissaletteboer

Nee maar ik weet wel dat ik bij een ander bedrijf... waar ik altijd heb bij gezeten geen 800 per jaar hoef bij te betalen bij een maandlast van 250,- euro... en dat moet ik bij de NUON wel...

tiptoo

melissaletteboer schreef:Nee maar ik weet wel dat ik bij een ander bedrijf... waar ik altijd heb bij gezeten geen 800 per jaar hoef bij te betalen bij een maandlast van 250,- euro... en dat moet ik bij de NUON wel...

ik vind het ook veel geld ....maar dan nog , waarom ben je dan bij het andere bedrijf weggegaan?

melissaletteboer

Omdat ik ... zoals je al bij mijn andere bericht heb gelezen.... ik het 1e jaar 25% korting zou krijgen op mijn maandlasten bij een 2 jarig abonnement. Dacht daarmee iets te kunnen besparen om de vaste lasten aangezien mijn werkgever een maand daarvoor failliet ging, en ik van een WW inkomen rond moest komen...

tiptoo

ja en die trekkertjes van korting of dergelijke is juist de fout van de meeste mensen, ook ik ben 1 keer bij een ander geweest , zal je zeggen NOOIT meer , ben gewoon weer bij Nuon en of je nu bij deze of bij een ander bent.....oplichters zijn het allemaal.

Fiesiekus

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

melissaletteboer schreef:ik het 1e jaar 25% korting zou krijgen op mijn maandlasten bij een 2 jarig abonnement....
Hoe staat dat geformuleerd? Zijn dan eerst de kWh- en m³-tarieven met 30% verhoogd waarna je 25% korting over het geheel kreeg? Graag meer info over de aanbieding :?:

Gesloten